2011. március 14., hétfő

Díjat kaptam!

Ismét díjat kpatam, ezuttal Orchidea 711től, amit nagyon szépen köszönök:)

A díjjal járó kötelezettségek:

1. Írni kell egy bejegyzést, amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek. 
2. Be kell linkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptam és tudatni vele, hogy elfogadod.
3. Tovább kell adnom a díjat 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő bloggerinának és ezt tudatnom is kell velük.

Én tudom, hogy ottvan, hogy lehetőleg kezdőknek, de sjanos ezt nem minden esetben tudom betartani, mert van néhány bloggerina, akinek mindenképpen oda szeretném adni. Több embernek is odaadtam volna szívesen, de láttam, hogy jó sokan megkaptátok már, így most azok közül válogattam, akik még nem kapták meg:) Szóval jöjjenek az én díjazottaim, természetesen a felsorolás csak felsorolás, és nem sorrend.


-Tündi
-HoneyBee
-MillaCsilla
-bibsy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése