2011. május 18., szerda

Smink

A tegnapi sminkem. Láthattátok már a tegnapi videóban is, de gondoltam képeket is töltök fel róla:)

természetesen ha szeretnél még képeket látni, és a használt termékek listáját, akkor a továbbra kattintva elérheted azt!













sajnos a képeken lehet látni a rúzsnál oylan egyenetlenségeket is, amiket élőben nem láttam, de ez a fényképezés már csak ilyen:D

-AVON calming effects alapozó - ivory
-essence forget it! korrektor
-essence colour&shine szemhéjpúder - bling bling
-essence zselés tus - midnight in paris
-AVON színmegújító hidratáló rúzs - red kiss



12 megjegyzés:

  1. Szép lett :) nagyon szeretem az ilyen sminkeket.

    VálaszTörlés
  2. én mindig rakok fel erősebb rúzsoknál kontúrt :) mert anélkül nem tudom olyan szépen felvinni a rúzst -.- amúgy jól áll ez a smink:)

    VálaszTörlés
  3. Jól látom,hogy a Te íriszed körül is van szürke udvar?
    Amúgy nagyon jó lett, bár nekem a rúzs erős.
    Viszont a szemed csodaszép :)

    VálaszTörlés
  4. Vickey, ezt még sosem figyeltem meg! :D de van!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Milyen szempillaspirált használtál?

    VálaszTörlés
  6. Szia. Melyik szerinted a legjobb szemillaspiral? Mert jelenleg en eppen a legjobbat keresem, de eddig nem jartam sikerrel :( probaltam egy par drogeriabol valo olcsobb termeket (maybelline, maxfactor, loreal..) meg egy par dragabb MACet is, de nem akar osszejonni a legjobb :( neked melyik a kedvenced?

    VálaszTörlés
  7. maybelline falsiest hazsnáltam.
    én ezt angyon szeretem, ez a kedvencem és az AVON superSHOCKja.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a válaszod. Lehet ki is próbálom.. Nekem is van supershockom, de inkább nem használom, nagyon nem vált be, csak összeragaszt, és olyan "bogárlábas" szempillákat csinál.. :)

    VálaszTörlés
  9. Vickey, szerintem ezt olvasd el:P
    http://szepsegkutatas.blog.hu/2011/05/27/szexi_szem

    Névtelen, sajnálom, nekem nagyon jól bevált.:(

    VálaszTörlés
  10. http://www.femina.hu/szepseg/egy_kis_stilustan#tel
    Meg itt is írja, hogy a tél típusnak is van. Szerintem Te tél vagy, nem?

    VálaszTörlés