2011. szeptember 7., szerda

Átváltozás - Cicciolina

Sziasztok!
Ma egy nagyon különös dolgot fogok megmutatni Nektek. Az egyik nagyon nagyon jó barátom kérte ezt tőlem. Nagyon szeretem őt, de ennek ellenére is elmebetegnek tartom a kérése miatt.
Az elmebeteg barátom blogja ide kattintva elérhetőD:
És hogy mi is volt ez?

Hogy hogy oldottam meg a feladatot? Meglátod, ha a továbbra kattintasz!






Az új száj rajzolást még picit gyakorolnom kell, az tuti:)
Ti mit gondoltok erről az elmebeteg átváltozásról? :D

38 megjegyzés:

  1. fuu ez borzalmas! mármint tökéletesen leutánoztad a borzalmat!:D és azt a "szemöldököt" még kiszeltünde is megirigyelné:d

    VálaszTörlés
  2. és megcsináltad... XD köszii :D amúgy jó lett. a szemöldök és a száj *os 5ös :D

    VálaszTörlés
  3. ja, legközelebb kérnék egy Kiszel Tünde sminket :D

    VálaszTörlés
  4. köszi Csajok:)
    Peeeersze, Kiszel Tünde után meg amjd rögtön zámbó Jimmyt kérsz?:D

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett! :D Az a szemöldök...grrr :D:D

    VálaszTörlés
  6. XD nagyon jó lett :)))))) ügyi vagy :D

    VálaszTörlés
  7. de bolooond vaaaagy:D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  8. de miért írtad ki a blogomat? :D most próbálsz égetni? :D

    VálaszTörlés
  9. köszi-köszi.:D
    jóhogy, ha már ehhez adom az arcom, TE is égj, mint ötletgazda.:D:P

    VálaszTörlés
  10. én csak kicsit fel akartam dobni a blogodat... :D

    VálaszTörlés
  11. jaj ez szörnyű:) persze nem te:)

    VálaszTörlés
  12. Hát most szakadtam egyet :D:D:D nem vagy semmiiii, nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  13. Köszi Lányok, de nem az enyém az érdem. ManWorld ötlete volt, én csak megvalósítottam:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó, már csak a frufru hiányzik és tökéletes! :D

    VálaszTörlés
  15. Az brutális!!!
    Detto olyan, mint az eredeti :) Szuper vagy!

    VálaszTörlés
  16. Na ez brutál lett. Grat, nagyon kreatív vagy

    VálaszTörlés
  17. Borzasztó!!!! :D Azaz, amilyen igazából is, úgyhogy szuper ügyes vagy!;)

    VálaszTörlés
  18. Háhá :D Ez marhajó :D

    VálaszTörlés
  19. fujmár rami... amugy tényleg olyan. már akkor tudtam h ciccolina lesz, mikor csak a te képed láttam:D amugy akkorát röhögtem, hogy beszarsz:D

    VálaszTörlés
  20. azt a rohadt....xD nagyon kemény:D ügyes vagy :D

    VálaszTörlés
  21. Ajj de jó.:D Nagyon vicces, annyira csúnya az a nő (bocsánat).:D a Szemöldök és a száj óriási komolyan mondom.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  22. Ügyi vagy! Nagyon jót nevettem feldobtad most az estémet :)

    VálaszTörlés
  23. szia Rami, előszöris: ó te jó ég :D
    másodszor: ha van kedved nézd meg az új blogom, könyves! :) http://szaboboni.blogspot
    Puszi,Orsi

    VálaszTörlés
  24. Húúú, de durva! :D
    (Jó ez az új kék háttér!)

    VálaszTörlés
  25. Ez nyomdafestéket nem tűrő szavakért kiált, annyira rossz... Ezt mások is látják, ne tegyél fel ilyet többet... Légy szives!!!

    VálaszTörlés
  26. Ez most kiparodizálás? :)

    VálaszTörlés
  27. Én kértem, hogy csináljon egy ilyen sminket. Poénból. Mert szerintem vicces. És kíváncsi voltam rá, hogy meg tudja-e csinálni... És szerintem hasonlít az eredetire. Amúgy meg ahogy észre vettem, mások levágták, hogy mi is akar ez lenni... Szerintem se nem sértő, se nem kiparodizálás. De lehet én vagyok a hülye. Mind1.

    VálaszTörlés
  28. Névtelen, nagyon jól tudom, hogy látjá mások is, nem vagyok hülye.
    Szerintem te nem vágtad le, hogy ez direkt ilyen. Ahogy látom, másoknak tetszett.

    VálaszTörlés
  29. hihetetlen az a szemöldök:DD nagyon ötletes.

    VálaszTörlés
  30. Kész, végem van! :D Most találtam rá a blogodra, már a címe megfogott: Stílus és egyéb katasztrófák. Na, ezt látnom kell! Nem csalódtam, 'hilarious' - ezt a szót tudnám használni, sajnos nem jut eszembe magyar megfelelő. :D

    VálaszTörlés