2011. október 11., kedd

Zsákmányolás

A minap végre sikerült fellelnem egy oylan helyet, ahol még voltak az Essence új ecseteiből, rögtön be is szereztem belőlük. Meg még pár dolgot, amit most meg is mutatok.
Az új ecseteken kívül beszereztem még egyet a smokey eyes ecsetből, már a harmadikat:)


 Gondolom tudtok a 75pontos dm-es akcióról, amiben miss sporty cuccokra lehet beváltnai a pontjaitokat, na, én nagyon izgultam, nehogy olyan neszesszert válasszak, ami tele van olyanokkal, amit nem tudok választani, az ösztön ezt húzatta velem:
fedőlakk


Gyönyörűszép szemhéjpúder, szerintem nagyon "Ramis"

És vettem még a leárazott cuccok közül egy darabot, a Cute as Hell kollekcióból a csillag alakú test és arc nyomdát:)


Ti vettetek mostanában valamit? Vagy esetleg ezek közül megvan Nektek bármi is? Meg vagytok vele elégedve? Terveztek megvenni ezek közül valamit? Nektek mi volt a Miss Sporty táskátokban?

7 megjegyzés:

  1. Hol találtál még ilyen ecseteket? Nekem amúgy egy barna-arany duo és egy ápoló körömlakk volt a Miss Sporty csomagomban.

    VálaszTörlés
  2. Fehérváron vetted 99ft-ért a szemcerkát !? :O :) Elárulod hol?:)

    VálaszTörlés
  3. Rami, ugyan ezek voltak az én csomagomban is! :( :)

    VálaszTörlés
  4. Az ecset lelőhely engem is nagyon érdekelne, sehol nem találok belőle:(

    VálaszTörlés
  5. Biussh: Az nem szemceruza, hanem egy csillag alakú nyomda :)
    Érdekes, mert a Cute as Hell kollekció már naaaagggyon régi :O

    VálaszTörlés
  6. huuu oloyt lehet még kapni?? hol már olyan régóta szeretnék.

    dyculin.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. az ecseteket és a nyomdázót is a Rossmannban vettem Szekszárdon, a CBA mellett Lányok:)

    VálaszTörlés