2011. december 18., vasárnap

Új sminktároló

Sziasztok!
Ma megmutatom Nektek az új sminktárolómat képekben, de ha szeretnétek érkezik majd róla videó is, csak nem vagyok benne biztos, hogy érdekelne Titeket!
Na de beszéljenek inkább a képek!
 Ő lenne a kis tárolóm, ha látni szeretnéd, belül mi van, kattints a  továbbra!

A legfelső üvegpolc:
Az üvegtálkában hajas kiegészítőkvannak. Csatok,gumik,pántok,stb.

A második polcon ecsetek,ékszertartó,arckrém, és egy tükör csücsül:

Az első fiók tartalma: szemhéjpúderek, szemhéjpúder paletták:


A második fiókban:
bal oldalon arcra való termékek(ebből elég kevés van)
jobb oldalon tusok, szemceruzák, spirálok, hátul pedig két paletta


A harmadik fiókban:
szájra való termékek és körömlakkok,körömápoló termékek


A negyedik fiókban pedig random dolgok, tusfürdők,samponok,stb. Kétségkívül ez a legunalmasabb fiók.

Tudom, hogy nem olyan sok cucc ez, de én nem hittem volna, hogy meg tudok tölteni egy tárolót is akár:)

19 megjegyzés:

  1. De jó tényleg jó sok sminked van!

    VálaszTörlés
  2. engem is érdekelne *-*
    Én Karácsonyra kapok új sminkes tárolót *-* annyira várom, hogy végre a szobámba legyen, na a garázsba:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupi kis tároló, bár én még a fiókokon belül is beleraknám valamibe a dolgokat. A videó pedig engem is érdekelne :) *Chanel

    VálaszTörlés
  4. Úr isten nagyon jóóó!Jessy

    VálaszTörlés
  5. ÉÉÉn is szeretnék ilyet :)
    Tök szuper! <3

    VálaszTörlés
  6. azt a Kleenex-es Disney zsepitárolót milyen jól hasznosítottad! :) tök jó :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi!Hol lehet kapni ezt a tárolót ilyen üveg tetővel?Elfogadnám én is!És természetesen jöhet a videó,mindenképpen!Engem érdekelne egy Update Room Tour is,úgy látom másképp vannak a dolgok a szobádban!;)

    VálaszTörlés
  8. engem is *.* imádok ilyeneket nézni, mivel akkor nekem is kedvem támad pakolászni :DD

    VálaszTörlés
  9. Hűűha jól tele lett a tároló! :) nagyon szép! örülnék ha ilyen sok smink cuccom lenne!! klasszak!!

    VálaszTörlés
  10. szotál te OLVASNI????

    VálaszTörlés
  11. köszi lányok, nekem is tetszik.:D
    nevetni fogtok, de ilyen tárolót nem kapni külön, ez egy iróasztal alkatrész.:D

    kedves Névtelentől pedig kérdezem, hogy ha elolvasta volna a bemutatkozásom az oldalsávban, kapott volna választ.

    VálaszTörlés
  12. bocsi, tehát a kérdés: szoktál te tájékozódni kérdés előtt?

    VálaszTörlés
  13. Még hogy nem olyan sok cucc? Hisz egy egész boltod van, szinte! Tök jó! Nekem 1 tusom van, 2-3 szemhéjpúder, meg ceruza, kb. 5 lakk és vagy 10 rúzs... De ha lenne egy ilyen szuper tárolóm, akkor lenne, ami motiváljon, hogy bővítsem a készletet :-)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Nem semmi, szép kis készlet :) Én igazából arról a "valamiről" szeretnék érdeklődni, amiben a fülbevalók vannak (ami félig belelóg a képbe) Az micsoda? Csak egy sima lap, és bele vannak tűzködve, vagy valami speckó cucc? Mert nagyon jó ötletnek tűnik, és vannak bizonyos problémáim a fülbevalók tárolásával :) (Ja, és bocsi, ha már írtál róla esetleg és én nem láttam, csak még új vagyok itt is, meg az egész blogolásban :))

    VálaszTörlés
  15. szia!
    még nem írtam róla,de akkor lesz bejegyzés:)

    VálaszTörlés