2012. augusztus 24., péntek

Alterra gránátalmás sampon és balzsam


Mint tudhatjátok már sok-sok éve bajlódom a hajammal. Azzal kezdődött az egész hogy 17évesen hullani kezdett a sok feketére festéstől. Emiatt leszivattuk és egy karamelles árnyalatra festettük, amit fokozatosan szőkítettünk ki. A hajam hullása megállt. A töredezése elkezdődött.
Nemrég leálltam a szőkével, befestettem barnára a hajam, és eldöntöttem, lenövesztem.

Ennyi bevezető talán elég is a hajam állapotáról.
Hallottam már a szilikonmentes samponok csodatévő erejéről, de amikor kipróbáltam emiatt a SYOSS-t, hatalmasat csalódtam. Gubancolódott, kezelhetetlen volt. Vissza is tértem szilikonos kispajtásaimhoz sűrű elnézések között. Aztán legutóbb gondoltam egyet -és mivel Aninál olvasgatom mindig a hajápolást:D -,megvettem az Alterra samponját és a hozzá való balzsamot, bár eléggé izgultam, ez mit fog művelni szegény hajammal.

A sampon:
illat: nagyon finom gyümölcsös
szín, állag: átlátszó, gél-szerű. 
Épp eléggé folyós. Jól habzik, bár ettől féltem a legjobban. Kellően tisztít, az olajos pakolással is megbirkózik. 
7-800 ft-ba kerül, tehát átlag drogériás árú sampon.
És a lényeg: balzsam nélkül sem gubancolódik, kezelhető, olyan, mintha bármelyik szilikonos samponnal mostam volna.

A balzsam:
Fehér színű, krémes állagú, jól kenhető. Az illatát először kifejezetten kellemetlennek gondoltam, most már egészen megszerettem. Érdemes megszaglászni, ha van rá lehetőségetek.
Igazából egy szuper balzsam, amitől fényes, és selymes lesz a hajam, semmiben sem érzem a szilikon hiányát.

Én mindenképp újra fogom vásárolni, és remélem eljutok arra a szintre, hogy majd nem a száraz, töredezett hajra valót kelljen leemelnem a polcról.

És a hajam mostani állapota?
vizesen

szárazon

Nagyon sok babahajam van, bár nyilván nem emiatt a sampon miatt kezdtek nőni, ahhoz nem elég csecsemők:D
Sokkal jobb érzés hozzáérni, érzem a változást. A barnára festés előtt lett belőle vágva, de most majd megint fogok, és remélem hogy kibírom a lenövesztés végéig, akármilyen hosszú procedúra is. Normál mértékben hullik, és már nem is utálom annyira az eredeti színét:D
Szóval szerintem megérte belevágni!
Ti ismeritek ezt a terméket? Nektek bevált? A syoss szilikonmentesről mi a véleményetek, csak nekem nem volt jó? Vagy unjátok már az egész szilikonmentes-őrületet?

13 megjegyzés:

  1. Nem unom, sokkal jobb szilikon nélkül. :) A hosszútávú hatása borzasztó.
    Nekem ami még nagyszerűen bevált a Sante és a Farfalla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a te hajadon csak ámulok...nekem sosem lesz olyan szép:(

      Törlés
    2. Jajj, dehogynem. Egy kis idő kell még helyrerázódik. Én azt tudom javasolni: vágass belőle melegollóval 1-2 cm-t, így sokáig nem fog kiszáradni a vége, töredezett sem lesz. A szőkítéssel hagyj fel, inkább egy sötétszőke színt válassz, szerintem nagyon jól állna. És sok sok ápolás, olajos pakolás a száraz végekre, pl olivaolaj.

      Törlés
  2. Ezzel a samponnal és balzsammal már én is szemeztem,de nem tudtam eldönteni,hogy megvegyem-e,viszont,most meggyőztél és úgy döntöttem megveszem :) Imádom a tesztes bejegyzéseket,mert hasznosak nagyon!!! :)
    http://hope-love-dreams.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Én a koffeinest használom ebből, a fodrászom ajánlotta. Állítólag brutálisan növésnek indul tőle a haj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóóóóóóóó, akkor azt is ki kell próbálnom:)

      Törlés
  4. Én a Syoss szilikonmentes sampont használom, eleinte nagyon száraz volt tőle a hajam aztán kiegészítettem az Alterra barackos szilikonmentes balzsamjával és a kettő együtt nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  5. Szilikonmentes samponok nekem se váltak be, összeállt tőlük az egész hajam. Én most Baba sampont használok, mindig kikacsintok, de ehhez térek vissza! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régen én is használtam, de akkor még nem volt vacak a hajam:D

      Törlés
  6. Szia , én Syoss-t használok és nekem is szőkített a hajam, és növesztem lefelé. Nos a tapasztalat ,amíg a szilikon ki nem mászik az ember hajából addig sprűd lesz,de utána no problem. Amúgy Én most fogom kipróbálni a színtelen Khadit ( Cassia) a hajamra csodát művel állítólag, majd a blogomban megosztom ( fú de rég írtam bele) :) Alterából nem tudtam ,hogy van koffeines is! És hol lehet beszerezni? Az is szilikonmentes?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angi, nekem a syoss-tól borzalmas volt...
      az alterra és az yves rocher viszont bevált, tudom ajánlani.
      A koffeinesben nem tudom, van e szilikon:/ Rossmannban kapható egyébként.

      Törlés