2013. július 31., szerda

Vanish tisztítószerek, tesztelési lehetőség

Szaisztok!

Képzeljétek, nemrég kaptam egy lehetőséget, részt vehetek a Vanish folteltávolító szerek tesztelésében a trnd-n keresztül.
Nagyon örültem a lehetőségnek, használtam szorgosan a termékeket, illetve osztogattam a mintákat:)
A Vanish termékekkel nem most kerültem először kapcsolatba, régebben is használtam már őket.
Mindig is nagyon hatékonynak tartottam őket, emellé az illatuk is szuper.
A folyadékot az új adagoló segítségével sokkal könnyebb egyenesen a foltra felvinni, ezt nagyon szeretem benne.
Örülök, hogy kipróbálhattam ezeket az új termékeket is, és most a tesztelési lehetőséget szeretném, ha Ti is igénybe vehetnétek, ha ide kattintotok, könnyen regisztrálhattok az oldalra, ahol sokféle dolgot lehet tesztelni, volt már ezen kívül tészták, sör, Dove termékek, mindenféle jóság, szóval ha regisztrálni szeretnétek, kattintsatok:




Ti mit gondoltok a vanish termékekről? És a trnd-ről? Regisztráltatok már? Vagy fogok?

1 megjegyzés: