2013. augusztus 21., szerda

Rimmel Scandal Eyes Krémes Szemhéjfesték


Sziasztok!
Még egy-két hete kaptam a Cotytól két újdonságot. Ezt a szemhéjfestéket, és egy szempillaspirált. Most ezt a terméket szeretném megmutatni Nektek:)
 A Rich Russet árnyalatot kaptam, ami egy szép bronzos barnás szín.
A csomagolása egy sima tubusos kis csomagolás, nyomott mintával, tudjátok, azzal a lekopóssal. 
 A felviteléhez applikátort adnak, amit én csak addig használok, amíg felpacsmagolom a szemhéjamra a krémet. Ezután kézzel dolgozom el, nekem sokkal jobban bevált így, és a végén ecsettel elsatírozom.
 Szuper krémes egyébként az állaga, klassz bánni vele. Alapnak is kiváló, és a pigmentáltsága is szuper.
 Sajnos van ennek is rossz oldala.
Gondoltam a kánikulában 40°C-ban mennyire jó lesz ez, csak felkenem, és kész.
Ez eddig rendben is volt, de sajnos nem bírja a meleget. Elmászik, megül a ráncokban, összecsomósodik.
Ezen kívül viszont tényleg szuperül kihasználható darab, ha valaki szereti ezeket a krémes termékeket, Neki mindenképp érdemes beruházni rá.
Az ára 1699Ft.

Ti mit gondoltok róla?

3 megjegyzés:

  1. Nekem volt hasonló, csak lila színben, és akkor megfogadtam, hogy soha többet. Nem tudtam olyan alapot csinálni neki, hogy maradjon a helyén. Gyűrődött, meg lekopott, meg elfolyt. Én nagyon nem szerettem.

    VálaszTörlés
  2. Ha elmászik, megül a ráncokban, akkor miért írod, hogy érdemes beruházni rá??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert 30°C alatt teljesen jól viselkedik, és csodaszép a színe:)

      Törlés