2013. december 7., szombat

Palette tartós hajszínezők tesztje - Olvasói vélemény


Sziasztok, még szeptemberben felajánlottam tesztelésre 2 doboz Palette hajfestéket. Csütörtökön megérkezett róla Csilla véleménye is, így végre megoszthatom Veletek:)
Azt előre elárulhatom, hogy az eredmény eléggé meglepő lett:D

Lássuk először Csilla képeit, és véleményét:
a festék bekeverve


Csilla ezt írta a képekhez:
A festékről/ Ginger girl/ annyit , hogy csalódás volt. :( A festés előtti hajszinem vöröses középbarna volt. A végeredménynek pedig egészen másnak kellett volna lennie. Ezzel szemben mint látod fekete lett. :(

Anita képei, és véleménye:
előtte

közben

utána

"Először tartottam tőle, mert az őszintét bevallva nem szeretem a festékek erős ammonia illatát,de mikor láttam a dobozon, hogy gyümölcs illatú, reménykedtem hogy jó lesz.
Kibontottuk a dobozt, elolvastuk hogy kell használni, elég 25 perc, már ez tetszett nagyon.
Mikor összekevertük a festéket már lehetett érezni a gyümölcs illatot, nagyon jó volt, semmi ammonia.
Felkentük a hajamra, egyeltalan nem éreztem csípő vagy viszkető érzést, még ott sem ahol a bőrömmel érintkezett, más festékeknél volt olyan tapasztalatom, hogy például ha a homlokomhoz ért a festék viszketni kezdett.
De ennél semmi. Lejárt a 25 perc, lemostuk a hajam, megszárítottam, és nagyon tetszett az eredmény, enyhén sötétebb árnyalatú lett, mindenhol befogta az egy doboz, attól függetlenül hogy az én haj hosszúságomra 2 dobozzal ajánlott
Legközelebb ha megint festek, biztos ilyen típusu festéket fogok keresni és venni, ártól függetlenül"

Rami:
Számomra érdekes, hogy egy és ugyanaz a festék hogy produkálhat ennyire eltérő végeredményt. Érdekesnek tartom, hogy míg Anitánál a várt színt hozta, Csillánál már felkenve nem stimmel a szín...Mintha egy teljesen másik festéket használt volna....Már ezért is megérte a dolog. 
A lányoknak köszönöm a részvételt. 
Nektek mi a véleményetek?

6 megjegyzés:

  1. Én arra is gondoltam , hogy lehet más volt a dobozban :S

    VálaszTörlés
  2. Én Palette Color Shampoot használtam gesztenye árnyaltban. Sz eredmny pedig olyan lett, mint a Csilla haja. De kb 1 hónap után annyit kopott, hogy most olyasmi, mint az igért szin. Az eredti hajszínem világos barna. Igy nekem is csalódás volt kissé, de már szeretem ezt a színt. :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanezt a terméket már én is kipróbáltam. Eredetileg sötétszőke a hajam és nem is szoktam festeni, csak egy ügyetlen fodrászbaki (keresztbe csíkos lett a melír) után fanyalodtam rá hogy beszínezzem a hajam. Azért ezt az árnyalatot választottam, mert ez tűnt a legtermészetesebbnek és színben a legkevésbé távolinak a természetes hajszínemtől. Azt reméltem, hogy csak egy kicsit fényesebb lesz a hajam. Ehhez képest sötétbarna lett, majdnem fekete. És hiába volt ráírva, hogy fokozatosan kikopik, nekem nagyon sokáig megmaradt, úgy kellett lenövesztenem. Ráadásul a vége felé már vörösesbarnára kopott, nagyon ronda volt. Akkor vált a fixa ideámmá, hogy a hajszinezőket eleve úgy gyártják, hogy ne lehessen leszokni róla :))) Ezért egyszerűen lenövesztettem és soha többet melír, soha többet festék vagy színező :))))

    VálaszTörlés
  4. Érdekes az biztos! Nem ezer százalék hogy ezzel az árnyalattal -bár a csaj képe a dobozon nagyon ismerős - de én is festettem már ezzel a típusú festékkel a hajam. Kábé az Anitáéhoz hasonló a hajam hossza, a tapasztalataim viszont nem túl jók.
    Szerencsére nem lettem fekete (szerintem bele is őrültem volna:D ) de egyetlen doboz nem volt elég a hajamra "mázli" hogy semmi látszatja nem volt hogy festettem.

    Bocs, kicsit elpoénkodtam de ezek a tapasztalatok!Durva, hogy ennyire eltérőek a vélemények ugyanarról a termékről!:(((

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon érdekes, hogy ennyire eltérő lett! Én is Palettével festettem legutóbb(2 doboz kellett a mellig érő hajamra), azt hiszem ragyogó világosbarna árnyalattal mentem rá a már festett középbarna hajszínemre...hát az eredmény vöröses fényű fekete lett :D azóta 3-szor mostam hajat, kopott a feketés szín és kezd világosodni. De ez akkor is gáz, hogy ilyet produkáljon egy festék :S

    VálaszTörlés