2014. január 25., szombat

Art Export rendelésem


Sziasztok,
nemrég rendeltem az ArtExporttól, és erről szeretnék beszámolni Nektek.
A webáruházban csomó nagyon szép dolog érhető el. Festékek, ragasztók, matricák, mindenféle díszíthető termékek fából, üvegből,stb. Szerszámok, textilek, szalagok, ékszeralkatrészek, stb.
A termékek személyesen is átvehetőek,így nincs plusz költség, egyébként  1130Ft a szállítás 10000Ft alatt.
Az ügyfélszolgálat, és az ügyintézés nálam csillagos ötöst kapott. Textileket is rendeltem ugyanis és azokat át kell vitetni a raktárba az Üllői úti üzletből, így kicsit többet kellett várnom. Felhívtam őket, és nagyon készségesen válaszoltak.
És akkor lássuk, miket vásároltam:
 Figyelem, rengeteg kép csodaszép dolgokról a tovább után:)
A képek alatti feliratra kattintva megvásárolhatod a termékeket:
















Az anyagokról annyit, hogy sajnos ezek 10cm x 110cm-es csíkok. Én legközelebb tuti többet rendelek belőlük:)

2 megjegyzés: