2014. szeptember 28., vasárnap

Pillanatok az életemből


Sziasztok,
ebben a bejegyzésben egy pár instagramos képet szeretnék Nektek összerendezve megmutatni :)
tudom, hogy sokatoknak nincs instája, ezért itt most megnézhettek egy pár képet, de amúgy ha érdekel Titeket a többi, gépről is meg tudjátok őket nézni ITT. Ha pedig rendelkeztek az alkalmazással, akkor kövessetek be, hogy mindig lássátok a legújabb képeimet. "stilusesegyeb" néven találtok meg. :)
olvastam és sorozatokat néztem

fotóztam párat indulás előtt :)

Elég sokat foglalkoztam a bloggal, és a youtube csatornával, új külsőt is kaptak. 

Omlett, csokis süti, sültcsirke, karamell. :)

Csirkemell salátával, és rizzsel, csokiskeksz olaszorszgából, pizza.
karamellás pite, szőlő, rakott tészta, jöttek Anyáék vendégségbe :)

A nagybevásárlást online intézzük, jött pár rendelésem, és vásároltam a dm-ben, rossmannban is :)

Varrtam levendulapárnákat, elkezdtem kötni tanulni, 

Megjött az ŐSZ!

Remélem tetszett Nektek ez a kis összeállítás :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis képválogatás, hangulatosak :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira hangulatosak, és olyan nem is tudom megfogalmazni milyenek... de én teljesen beleéltem magam a képekbe, lelki szemeim előtt már már megjelentek a kis jelentek, ahogy én fotózóm őket. :D

    VálaszTörlés
  3. Hangulatos képek, nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagoyn aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés