2015. március 26., csütörtök

Loreal micellás gél - TESZT


Sziasztok,
ez a micellás gél még a dm kedvencek dobozban került hozzám, kíváncsi voltam rá nagyon, és különösen jól jött, mert épp elfogyott a Bioderma micellás vizem, és reménykedtem, hogy találok rá egy olcsóbb alternatívát.

Előre lelövöm a poént: természetesen a Biodermának a nyomába se ér. 
Nem szeretem ezt a géles állagot, számomra sokkal egyszerűbb volt a folyékonyat adagolni, ebből valahogy sosem sikerül rendesen, bár lehet, hogy ez a széles kupaknak is köszönhető. 
A szemsminket jól lehozza, nem kell dörzsölnöm, hogy eltávolítson mindent, még a tust is. Egy vattakorongra szoktam belőle nyomni, szemenként egy korongot használok csak el.
Többet kell belőle használni, mint a folyékony verzióból.
Nem csípi a szemet, semmilyen irritációt nem tapasztaltam. Hipoallergén, illatanyag és alkoholmentes.
Van egy érdekes illata, ami az első egy-két alkalomnál feltűnt, aztán megszoktam... 
Az arcom többi részére azonban nem tudom használni, ugyanis amikor azokat is áttöröltem, sajnos apró pattanások jelent meg rajtam.

Még félig van az üveg, ezt el fogom használni a szememre, de biztosan nem fogom újra vásárolni. Legközelebb azt hiszem a Garnier micellás vizével fogok megpróbálkozni, arról sok jót hallottam, és nem olyan borsos az ára, mint a Biodermának.

Ti tudtok ajánlani jó micellás vizet? Mit használtok arclemosásra? Ezt a terméket próbáltátok? Mi a véleményetek róla?




8 megjegyzés:

  1. Én A Himalaya Neem arclemosót használom, felváltva az egyik Garnier Pure lemosóval.
    Micellás vízből nekem a Garnier jött be, a Bioderma szerintem túl van hájpolva kicsit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok a Garnier micellás vizére, ha van olyan jó, mint a Bioderma, az klassz lenne, mert sokkal olcsóbb :D

      Törlés
  2. Számomra meglepő módon bevált, pedig a micellás vize rémálom volt.
    Amúgy nekem is Ennyi korong fogy. A géles állaggal még mindig barátkozom.:)
    Szerencsére nekem nem okozott irritációt. Talán még havi kedvencekbe is bekerül nálam. De csak talán:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy azért van akinek bevált ez a termék :)

      Törlés
  3. Maradok a Biodermánál. Ha ez még pattanásokat is okoz, akkor meg pláne a közelébe sem megyek.

    VálaszTörlés
  4. Ezt még nem próbáltam, de a gél állag miatt szerintem nem is nagyon fogom.
    A Garnier terméke viszont nálam bevált, egyedül az Avon-féle glitteres szemceruzával gyűlik meg picit a baja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a géles állag elég furcsa :/
      Már alig várom, hogy kipróbáljam Garniert. :)

      Törlés