2015. április 22., szerda

Calena fürdőolaj


Sziasztok,
a mai bejegyzésben erről a Calena fürdőolajról lesz szó. Ez egy 20 ml-es minta, ami egy kémcsőben kapott helyet, és a Sweetlandshop-ban kaptuk tesztelésre. Egyébként nagyon szép üvegekben kaphatóak a teljes kiszerelésű termékek, viszont elég borsos áruk van, 200 ml kerül 5 ezer Ft-ba. Egy fürdővízhez kb. 2 evőkanálnyit kell adni. 


Ez egy rózsás illatú termék, viszont nem az az erőteljes rózsa, amitől irtózom, hanem egy virágosabb, kicsit púderesebb rózsa illat, szerintem nagyon kellemes.
Ezek az olajak 100%-os tisztaságú növényi olajokból készülnek, nincs bennük semmilyen habosító anyag, sem parabén, vagy paraffin, szóval mindenféle káros anyagtól mentes.
Ennek megfelelően nyilván nem képez habot, nem színezi meg a vizet, csupán illatosítja.
Hidratáló hatásúnak lett kitalálva, bár én ezt a hatást sem éreztem annyira.
Amennyiben megengedhetitek magatoknak, és szeretitek a finom rózsa illatot, de nincs szükségetek különösebb hidratálásra, akkor ajánlom, de egyébként nem, mert számomra túlárazott.
Nem hiszem, hogy meg fogom vásárolni ezt az olajat.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek? Kiadnátok BÁRMILYEN fürdőtermékért 5000 Ft-ot?

2 megjegyzés:

  1. Biztos nem, mert nem szeretek ázni. Gyors ötperces tusolás van nálam valami semleges illatú tusfürdővel.
    A gyerekeknek szoktam venni vízszínezőt néha, de még azt is elfelezem.
    A pénzt el szoktam szórni felesleges dolgokra, de a fürdőzésre sajnálom az időt és pénzt. Tudom, mást megnyugtat a víz, az illatok, én is ismerek olyat, aki beül egy könyvvel ázni és mindig engedi a meleg vizet, mert már háromszor kihűlt a víz. Kinek mi jön be, ugye.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a BOMB fürdőtermékek még pont beleférnek a lélektani határba, a LUSH is beleférne, ha lenne a közelben :D
      De ez már nekem is túl sokba kerül :D

      Törlés