2015. július 8., szerda

Kerekasztal beszélgetés


Sziasztok, 
a blogger csoportban volt egy felhívás kerekasztal beszélgetésre. Én is jelentkeztem, és szerencsére nagyon jó csoporttársakkal sorsoltak össze. :)
Nati, Betti, Virág, és Brigi került velem egy csoportba, és azt találtuk ki, hogy mi feltennénk kérdéseket, és azt válaszolná meg mindenki a saját blogján, így egy TAG-et készítettünk.
De nem is húzom tovább az időt, lássuk a kérdéseket. 

Utazás:

Van olyan hely, ahol még nem jártál, de mindenképp szeretnél oda eljutni? Miért? (Betti)
Nagyon szívesen elmennék New York-ba. Nagyon vonz az egész, és olyan klassz lenne ott sétálni, ahol az a rengeteg film játszódik. Ezen kívül nagy álmom még a Harry Potter Studio, nem csoda, mert nagy fan vagyok. :)
Mi volt a legviccesebb/legsokkolóbb élményed, amely utazás közben (akár külföldön, akár belföldön) ért? (Virág)
Ez nem olyan nagy utazás volt, csak sima távolsági járat, de egy néni bepisilt a buszon. Borzasztóan éreztem magam.
Volt már olyan ország, ami annyira megfogott valami miatt, hogy a "rabja lettél" és folyton visszajártál, amikor tudtál? (Brigi)
Nem igazán volt még ilyen.
Mi alapján döntesz egy utazási célpontnál? Aktív vagy passzív utazó vagy? (Nati)
Én az aktív és a passzív között mozgok félúton. A vízparti nyaralások, utazások állna igazán közel hozzám, de itt is kell, hogy a városban is tudjak bolyongani, különben unalmassá válik számomra.
Van olyan Magyarországi város, amit a kedvencednek mondhatsz? Melyik ez és miért? (Rami)

Székesfehérvár mindig a szívem közepe marad, itt nőttem fel.

Személyes:

El tudsz képzelni olyan élethelyzetet, amikor feladnád a blogodat? (Betti)
Természetesen el. Nagyon szeretek blogolni, és az életem része, de akkor is egy hobbi, és bármikor beüthet valami olyan, ami miatt nem tudnám folytatni.
Ha a munkahelyeden nem tolerálnák azt, hogy blogot vezetsz, hogyan reagálnál? Megtartanád az állást és feláldoznád a blogot, vagy fordítva lenne? (Virág)
Most mondhatnám, hogy én biztos nem adnám fel, és a hobbim nem tartozik rájuk, de szerintem mind tudjuk, hogy a mai helyzetben ez nagyon felelőtlen kijelentés lenne. Természetesen nem szívesen dolgoznék olyan helyen, ahol a hobbimba is beleártják magukat, de manapság az ember nem válogathat, szerintem szüneteltetném a blogot.
Ha választhatnál, hogy valaki más legyél egy napra ki lennél? (Brigi)
Jajjjj én nagyon sok mindenki bőrét „felpróbálnám”. Zenész, celeb, politikus, és pár ismerősöm is lennék. :)
Melyik esemény volt az életedben, amelyik a legnagyobb hatással volt rád? (Brigi)
Azt hiszem, hogy az, amikor megismertem Ádámot. Sok minden megváltozott akkor. :)
Hol láttad magad 5 évvel ezelőtt, hol tartasz most? (Nati)
Ezt a poént nem szeretném lelőni, hasonló bejegyzés készült el nemrég, július 27-én lesz látható a blogon.
Mit gondolsz, ahogy az életed változik, fognak vele változni a blogos témáid is, vagy szeretnél megmaradni az eredeti elgondolásnál? (Rami)
Már eddig is rengeteget változott a blog úgy, ahogy az életem változott, szóval biztosan. Elvégre azokról a dolgokról írok, amik engem foglalkoztatnak.
Ha új címet adhatnál a blognak, megtennéd? (Rami)
Már nem. Nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, de hozzám nőtt már. Ha viszont úgy változtathatnék, hogy az új nagyon klassz lenne, és az emberek fejében azonnal átkattanna, szóval az újat is megjegyeznék, nem csak a régit, akkor lehet. 

Egyéb:

Mi volt az első kozmetikum, ami a sajátod volt és használtad (tehát nem anyuka titokban elcsent parfümjére és szemcerkájára vagyok kíváncsi). is? (Betti)
Ha dekorkozmetikum, akkor szempillaspirál, és fekete szemceruza volt az első sajátom.
Mi az, amivel arra tudna bárki is motiválni, hogy indulj egy maratonon? A rendes maratoni távra (42,195 km) gondolok. ;) (Virág)
Ha kapnék egy házat mondjuk, már megtenném. De ha sok pénzt, akkor is. :) Mivel mi még nem rendelkezünk saját házzal, stb. ezért ilyesmivel nagyon lehetne motiválni.
Miért kezdtél el blogolni? Mi volt, amiért úgy döntöttél, ebbe bele kell vágnom? (Brigi)
Amikor én elkezdtem, még gyerekcipőben járt ez az egész. Eleinte nagyon személyes volt a blogom , az a tipikus, naplószerű. Egész sok feliratkozó is volt. Aztán sok olyan dolog történt, amit az ember nem ír le, és már nem éreztem hitelesnek azt a műfajt így, hogy „titkolóznom” kell. Akkoriban jelentek meg a beauty blogok, és gondoltam, miért ne vághatnék bele én is...
Mi/ki motivál, ha mozgásrol van szó? (Nati)
Őszintén? Semmi és senki. :D Az elliptikussal szoktam „edzeni”, közben zenét hallgatok, esetleg filet nézek de senki sem motivál erre. :D
Szoktál készíteni DIY dolgokat? Milyen jellegűeket? (Rami)
Persze, szoktam. Varrománytól kezdve, a lakásdekoron át, ékszerekig, mindent. :D

Nagyon örülök, hgy részt vehettem ebben a kezdeményezésben, és már alig várom, hogy olvashassam a lányok válaszait. Mindenképp nézzetek be hozzájuk Ti is! :)

5 megjegyzés:

  1. Ez nem Style&Beauty By MoonAngel ötlete volt amúgy? Nem rossz indulatból kérdem csak őt nem láttam a résztvevők között. :)

    Mária

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem!
      Nála is volt lyen, részt is vettem benne karácsonykor, de ezt Suzn találta ki, és ő alkotta a csapatokat is. Ezután pedig nekünk kellett eldönteni, hogy egy témát járunk körbe, beszélgetés szerűen, vagy megcsináljuk így. A beszélgetős annyira nem jött volna át blogon, ezért választottuk inkább ezt a három témát, és jártuk körbe kérdésekkel. :)

      Törlés
    2. Csak a cím hasonló szerintem. :) Sajnos én vagyok tagja annak a csoportnak, Andustól hallottam róla, de ha legközelebb lesz ilyen, szívesen becsatlakoznék. ;) Plusz tervbe van véve a saját kezdeményezésem folytatása is. :)

      Törlés
    3. Akkor ha legközelebb lesz ilyesmi, szólok! :)

      Törlés