2015. december 15., kedd

AVON körömlakkok, Cosmic kiadás


Sziasztok,
Volt lehetőségem az AVON Cosmic kiadásából kipróbálni két körömlakkot, az Eclipse és az Aurora került hozzám.
Ezek a lakkok csodaszépek, és holografikusak. Az Eclipse egy gyönyörű sötét árnyalat, fénytől függően zöldes, vagy feketés a színe, sárgás fényben egészen karácsonyzöld. Az Aurora is fénytől függően "változtatja" a színét, sárgás fényben egészen rózsaszín, természetes, vagy fehér fényben azonban inkább lila árnyalatú.


A lakkok 10 ml-es kiszerelésűek, a megszokott üvegben, és dobozban érkeznek.
Az állaguk nagyon folyós, ennek ellenére könnyű velük dolgozni, szépen terülnek is. Az ecset a hagyományos fajtájú, azonban mivel elég folyós a lakk, így ez nem okoz nehézséget.
A kollekcióban van még egy árnyalat, a Moonbeam, ami egy ezüstös szín.

 A lakkok átlagosan négy napot bírnak az én körmeimen, de hozzá kell tennem, hogy én azért elég sokat mosogatok-takarítok, így akinél ez kevesebb, annál valószínűleg tartósabb is lesz a lakk, bár én a 4 napot sem tartom rossznak, holo lakkoknál azért ez elég jó, szerintem.
Az áruk 1449 Ft, de általában akciósan 8-900 Ft-ért már beszerezhetjük, ami ehhez a mennyiséghez mérten szerintem elég jó ár. 
Összességében véve én még mindig nagyon szeretem az AVON lakkjait, egyre tovább bővül a kis kollekcióm belőlük, és remélem még sok színt tudok majd kipróbálni.

Ti hogy álltok az AVON lakkjaival? Szeretitek őket? Nektek mennyi időt bírnak a holo lakkok? 

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szerintem ezek mindenkinek tetszenek amúgy :)

      Törlés
  2. Az Eclipse lakkba beleszerettem, tökéletes lakk a számomra. :)

    VálaszTörlés
  3. Nincs lakk, ami 2 napnál tovább bírná rajtam, bármilyen fedőlakkot kenek rá. Hosszabb körmön, házimunkával, gépeléssel ennyit bírnak. Szépek ezek a lakkok, főleg a lila.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 nap?
      Huh, megbolondulnék, ha két naponta újra kéne kennem. :D

      Törlés
  4. Mindkettő nagyon szép, nem gondoltam volna, de a zöld jobban tetszik!

    VálaszTörlés