2017. július 1., szombat

Dove Glowing Ritual tusfürdő és testápoló


Sziasztok,
Ma a Dove lótuszvirágos, és rizstejes termékeiről szeretnék írni Nektek. A tusfürdőt, és a testápolót próbáltam ki.

A már megszokott Dove csomagolásban érkezik a termék, a különbség csak a címkén látható lótuszvirág, ami különösen jól áll a flakonoknak. Szeretem ezt a csomagolást, jól záródik, mégsem szakad le a körmöm minden egyes nyitáskor.
A termékek ára is a megszokott Dove árfekvés, nyilván találunk nála olcsóbbat, de szerintem drágának sem mondható.
A termékek illata valami fantasztikus, nekem nagyon tetszik, az alapillatot már megszokhattuk a márkától, de a lótuszvirágtól különösen jó lesz, és nagyon tartós a bőrön is.
A tusfürdő krémes állagú, nagyon jól kenhető, és kellemesen habzik. Jól tisztít, de ennek ellenére egyáltalán nem szárít. Napszaktól függetlenül szeretem használni.
A testápoló is jól kenhető, könnyed krém. Nem a testápoló használata a kedvenc bőrápolási mozzanatom, de ezzel a termékkel nem volt semmi gondom, könnyen kenhető, épp olyan, amit szeretek. Könnyen, és gyorsan szívódik be, így még a reggeli tusolás utáni készülődésbe is belefér a használata, nem okoz kellemetlenséget öltözéskor. Az illata agyon tartós, és a hidratáló hatása is jobb a közepesnél. Az én bőröm elég száraz,ennek ellenére a lábaim szuperselymesek lettek tőle.
Télre nem ehhez a testápolóhoz nyúlnék még én sem, de a nyári, meleg időszakra tökéletes a számomra.

Ti próbáltátok már a termékcsaládot? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése