2011. február 26., szombat

Díjat kaptam!

Millacsilla alapított egy új díjat, amit a "Zsákmányoló bloggerina" névvel illetett, nagoyn jól esik, pláne, hogy első körben megkaptam, köszönöm szépen, talán meg sem érdemlem:)


A dolgom vele az, hogy felsoroljam az öt márkát, vagy üzletet, ahol a legtöbbet vásárolok és fogok ki akciókat:)
Sokat gondolkodtam, hogy miket soroljak ide, de végülis siekrült döntenem:)
A felsorolás nem sorrend szerű elsz, nem tudok, és talán enm is szeretnék sorrendet állítani:)

- NewYorker: szerintem ezt nem kell sokat magyaráznom, imádom a ruháikat, a kiegészítőiket, az akcióikat meg pláne:P és nem is igazán tudom megmondnai, hogy az Amisu, vagy a Fishbone ruhákat szeretem -e jobban

- Rossmann: nyilván az essence pultok miatt, mert más miatt nem igazán járok oda:) Az essence viszont egyre jobban belelopja magát a szívembe, nagyon előlépett a képzeletbeli ranglistámon

- dm: itt igazából mindent szeretek, imádok nézelődni, imádom a dm illatot, az érzést, hogy ott vagyok, és igazából mindent. Lehet, hogy betegesen hangzik, de biztos van köztetek, aki tudja, miről beszélek. A rossmannban soha nincs oylan illat, mint a dm-ben:)

- turi: nem tudom, ezt mennyire szabályszerű ide betenni, de egyszerűen imádok turizni, ott is vannak akciók, és renegetegt szoktam ott vásárolni, imádom-imádom-imádom:)

- Takko: Szeretem a kiegészítőiket, és a ruháikat is, bár itt lényegesen kevesebbszer találok magamnak való ruhákat, mint pl. a NewYorkerben, de azért ez sem rossz, sőt. Szóval szerintem ötödiknek ez teljesen megfelelő, tudnék még felsorolni pár helyet, de ez így most teljesen jó:)

És akiknek továbbadnám a díjat:
Millacsilla: én tudom, hogy Te indítottad el a díjat, de muszáj jelölnöm Téged is, szerintem indoklásnak elég annyi, hogy szuper áron sminktárolók, zara, tcw:)
- Timike: az összes haul bejegyzéseid miatt, tally weijl, h&m, stb, szerintem mindenki tudja, miért kapod a díjat:)
- citromhab: Az essence és catrice haulok miatt, ahol csupa oylat siekrült beszerezned, amit nekem nem, és ezért rettenetesen irigyellek:)
- Tündérke: tudom, hogy Milla neked is odaadta a díjat, de én is megszavaztam magamban Neked, és gondolom nem okoz akkora gondot, ha több helyről kapod meg:P
- Fruh: mert siekrült megvenned a pimkie-ben azt a csodálatos csipkés felsőt, és a pull&bearben azt a leopárdmintásat, amiylet már rettenet régóta szeretnék, szóval szinte csak oylan dolgokat sikerül zsákmányolnod, amiket szeretnék, mégsem sikerül:)

Szóval még egyszer köszönöm a díjat Millának, és akiknek én adtam tovább, fogadják szeretettel! :)

4 megjegyzés:

  1. A Dm-el én is ugyanígy vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. Kösziii Rami *.* Turi (L) rossmann (L)
    New Yorker (L) :D
    Nálunk meg a dm-ek olyan furik, nem szeretek bemenni gonoszak az emberek és olyan lepusztultnak tűnik :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tőlem is kaptál egy díjat:)
    Részletek:
    http://babaablogja.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés