2011. június 27., hétfő

MaxFactor rúzs teszt

Még a dm-es kis táskában volt két rúzsminta, ami igazából normál rúzs, csak kisebb kiszerelésben. Ezeket fogom most tesztelni:)

Ha érdekel a véleményem, és a további képek, kattints a továbbra:)



a két szín, amit kaptam, a 710-es Mignight Plum és a 804es Hint Of Red.

Ilyen kis minik a termékek:)

A csomagolás klassz, letisztult, bár eléggé gyűjti az ujjlenyomatokat.
színminták a karomon. A lila itt adja vissza az igazi színét, szerintem igazi szilvaszín:)
A másik az ajkaimon jobban fog látszani, olyan az igazi színe.
az ajkaim a rúzsok nélkül

hint of red

a színe épp olyan, mint ezen a képen.

midnight plum

ennél sokkal lilább az árnyalat:)

A rúzsok krémesek, könnyen kenhetőek, de nekem nem nagyon másztak el semerre. Szépen, egyenletesen kopnak. Én 2óra után újrakentem, de még bírta volna amúgy. 
Szerintem be fogok szerezni ebből a rúzsból pár árnyalatot:)

7 megjegyzés:

  1. A midnight plum milyen szép! Muszáj lesz belőle beszereznem egyet:)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét szín meseszép! Kéne már egy lila rúzs (mármint múltkor vettem egy Maybelline-t, de annak is inkább vmi bordósmagenta színe van a számon...)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók! Nem is tudom melyik tetszik jobban.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Díjat kaptam és tovább adom neked mert nagyon tetszik a blogod! :)
    http://fannigardrobja.blogspot.com/2011/06/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  5. Every weekend i used to pay a visit this web page, as
    i wish for enjoyment, as this this web page conations in fact fastidious funny data too.


    Look into my weblog; search engine optimization

    VálaszTörlés