2011. június 21., kedd

S-he szájfény teszt

Csak két S-he termékem van, egy szájfény és egy szemhéjpúder. Az új termékek csomagolása elég megosztó, de nekem tetszik. Szeretem ezt a legora hasonlító dizájnt, és a por állagú cuccok(szemhéjpúderek, púderek, pirosítók, stb) összeépíthetőek, mint valami torony. Ez nagyon tetszik nekem. A következő két bejegyzésben a két S-he termékemet fogom bemutatni.
A szájfénnyel kezdeném:
Ha érdekel a többi kép és a véleményem  a szájfényről, kattintsatoka  továbbra!



Amint látjátok a szájfény ecsetes, én ennek  nagyon örültem. Rendkívül könnyű dolgozni vele, és két "mártásnyi" elég az egész számra. 


Amint látjátok, ez egy ajakdúsítós szájfény. Imádom ahogy a mentoltól bizsereg a  szám:)

8 ml-es kiszerelés.

A szájfény egyébként nem túl tartós, de ez nem gond, úgyis szeretem kenegetni, ha van rajtam. Sajnos ragadós, amit én annyira nem szeretek.
Ilyen natúran az ajkam.

Amint láthatjátok, sajnos nem túl pigmentált, viszont a mikrocsillámok nagyon szépek, és gyönyörű vizes hatásúan csillog.


2 megjegyzés:

  1. pont ilyet csórtam az unokahúgomtól pár órája.=)

    VálaszTörlés
  2. Nem tűnik jó vételnek, egyszerűen olyan seszíne van. Olcsóbban lehet sokkal pigmentáltabb terméket is kapni. Nem véletlenül kerültem el eddig a S-he polcot a DM-ben :)

    VálaszTörlés