2011. július 4., hétfő

Megérkezett!

Fannitól a nyereményem. Nagyon nagyon örültem neki, szuper dolgokat kaptam, el sem tudom mondani milyen jó volt, amikor hozta a postás:)
Hoztam Nektek képeket is a dolgokról:)
Kaptam egy nagyon kedves levelet is, de nem gondoltam, hogy ezt is meg kellene mutatnom Nektek. Azon is aranyos kis rajzok voltak, pont mint a borítékon a kisvirág:)

További képekért kattints:)



Astor sötétlila körömlakk

Maybelline folyékony rúzs

Essence Colour&go körömlakk - What do U think?

körömnyomda szett

Az a muffinos minta nagyon cuki:)

még sosem volt ilyen rúzsom:) csavarni kell az alját, és úgy "köpi ki" a cuccot.

Ilyen gyönyörű cukorkaszín:)
a két körömlakk színe

itt letöröltem picit a lilából, hogy lássátok, hogy tényleg lila. ha sokat teszel feketébe hajlik, kíváncsi elszek, hogy körmön hogy mutat. Biztos gyönyörű:)

És akkor a végére valami vicces. Volt már nekem egy What do U think körömlakkom az essencetől(a felső), de még a régi szériából. Itt láthatjátok az eltérést.:)

A régi körömlakk korallosabb, az új narancsosabb. A régi simán fényes, az újban apró arany csillámok vannak.

itt az alsó a régi és a felső az új:)
Ugye vicces? Nektek volt már hasonló élményetek körömlakkal, vagy bármilyen más termékkel?





2 megjegyzés:

  1. húúú nagyon szuper dolgokat nyertél :$

    VálaszTörlés
  2. A 'What Do U Think?' nekem is megvan. Nekem az újabb fajta narancsos/aranycsillámos. Nagyon szeretem!! Grat az ajándékokhoz!..és majd kérünk teszteket.:-)

    VálaszTörlés