2011. július 7., csütörtök

Sulis tag

Tündinél találtam ezt, és gondoltam én is kitöltöm, mert nagyon tetszett:)

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin?
József Attila tájköltészetét. Ha követitek a blogom, szerintem tudjátok, mennyire odavagyok József Attiláért. Ideálisabb tételt nem is húzhattam volna:)
2. Ennek hány éve is?
2009-ben érettségiztem(najó, előtte is de azok előrehozottak voltak:P)

3. Emlékszel az ofőd nevére?
jóhogy.Általánosban volt Cili néni, Andi néni, Péter bácsi, gimiben meg(8osztályosba jártam) végig Neil tanárúr.

4. OKTV?
Sosem voltam.

5. Milyen szakkörbe jártál?
alsóban kézműveskedtünk, angolra meg németre jártam, gimiben nem jártam szakkörökben csak ilyen sulin kívüli programokra, mint a Tiniszínház, ami ugye színjátszó volt, meg cserkészkedtünk is keveset, meg jártunk majdnem osztály szinten társastáncolni.

6. Mi volt az első saját kazettád/CD-d?
fuuu, kazettára nem emlékszem. CD Pinktől a Missundaztood

7. Mi és mikor volt a legelső könyv (nem kötelező) amit olvastál?
őszintén szólva nem emlékszem. Egy könyvmoly vagyok, rengeteg könyvet olvastam. egyszer be is szólt egy srác a budzon, hogy miért olvasok én állandóan.:D

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
nekem mindegyik osztálykirándulás maradandó emlék volt, mindre emlékszem, egyet sem emelnék ki, de elmesélek egyet. 7. osztályban Pécs volt az úticél és a szántó koliban voltunk elszállásolva, ahol egy csomó ágy leszakadt alattunk, meg csótányok mászkáltak a szobában, meg sárral volt tele a kád. rettenetesen vicces már ez is visszagondolva, és éjjel  lopakodtunk át egyik szobából a másikba, és a tanárok orditottak velünk, hogy aludjunkmár. :D
Meg volt egy olyan is, akkor Esztergomban voltunk, hogy kimentünk éjjel a szállás elé nézni, hogy milyen gyönyörűen van kivilágítva a bazilika, és az egyik kísérőtanárunk kijött  elzavarni minket, de mi felrohantunk a szobánkba, bebújtunk az ágyba, és hallottuk, ahogy puffognak a léptei a lépcsőn, aztán bejött a szobába, és leszidott minket, hogy aludjunkmár, és üvöltött, hogy "Ne feküdjön a telefonjára, hát látom, hogy világít!":D
9. Milyen fakultációra jártál?
magyar és művészettörténet

10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
nem, de kaptam oosztályfőnökit meg ilyesmi:D

11. Ki volt a nagy ő?
balázsnak hívták, gimi alatt 2x jártunk meg azután még egyszer:D tartjuk a kapcsoaltot egyébként, barátok lettünk:D

12. A leggázabb poszter a szobád falán?
v-tech:D még talán 2.osztályban.:D

1 megjegyzés:

  1. Szia.Régóta követlek yt-n.Nem baj ha én is kiposztolom ezt a blogomra? :)

    VálaszTörlés