2012. május 7., hétfő

Díjat kaptam...

...négy nagyon kedves Lánytól is, köszönöm szépen Thündérke, Sophie, Lena és Ibolya!

Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld azt akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot,bármi lehet az.
3.Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.


 - Imádom a gyerekeket, nagyon szeretem a munkám, de 28-30 éves korom előtt semmiképp sem szeretnék saját babát.

- Nagyon sokféle a zenei ízlésem, szinte mindenféle stílust hallgatok.

- Kicsit netfüggő vagyok. Szerintem.:D

- Mindig izgulok, amikor látom, hogy új komment érkezett,és előfordult már az is, hogy telefonon felolvastattam magamnak, mert még sokáig nem voltam netközelben.

-Imádom a beauty vlogger boot camp-et:D

-Fejfájós vagyok, ennek több oka is van, pl azis,hogy nem iszom eleget. Pedig próbálkozom!

-Keresem a megfelelő sminket az ovisaim ballagására, és közben félek, hogy lebőgöm az egészet.:D

A díjat továbbadnám mindenkinek, aki szerepel az oldalsávban található linklistán.

1 megjegyzés:

  1. Szia Rami!

    A 4-es és az utolsó pont, nagyon cuki! :)
    Hajj a ballagások...szerintem max. rúzst. Én legalábbis mindig pityeregtem. :)
    (ex. bölcsődei nevelőnő)
    (bizonyos szempontból tovább-feljebb léptem, de oh, máig ez az álommeló.) hmm-hmm.
    Puszi

    VálaszTörlés