2012. május 14., hétfő

Ovis smink, szerintetek

Még a múltkori smink miatt készült el ez a verzió, a Ti ötleteitek alapján.
Remélem tetszik majd!
A dolog nagyon minimál. Alapozó, korrektor, pirosító, egy bézses-csillogós szemhéjpúder, szempillaspirál és kész is.
Aképek már munka után készültek, nézzétek el nekem a kicsit megviselt fejemet, véghajrában vagyunk az óvodában.






És mivel ez is szerepelt a javaslatok között, egy kicsit megszerkesztett kép(csak a fényeken állítottam), remélem így már értitek, miért érzem hazugságnak.



Suliban is nagyon a vége van...Ti hogy vagytok? Hogy tetszik nektek ez a smink?

14 megjegyzés:

  1. Dorka nagyon-nagyon irigy, hogy Te már igazi óvónéni lehetsz. Akár sminkben, akár anélkül.

    Nekem meg piros a hajam és akkor is óvónéni leszek, még ha ez egyes tanárjaimnak nem is tetszik, na és? Szerintem a lényeg az, hogy önmagadat add, és ne egy szerepet játssz, mert az rögtön meglátszik és hiteltelen leszel. És ha te sminkben vagy önmagad, akkor úgy, ha pedig anélkül, akkor úgy.

    A nagyobb kislányok pedig igenis figyelnek az ilyen dolgokra, és értékelik, volt már, hogy csak beugrottam az oviba, és megdicsérték valami ruhámat vagy akár szájfényemet éppen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      úgy örülök, hogy te is így látod:)
      nálunk az oviban nagyon rugalmasak az óvónők is, és a vezetőnk is, adhatom magam, nincs belőle probléma. Ezért is szeretem a munkám. Mert nem kell miatta hazudnom magamnak:)
      Természetesen szelídültem, mióta itt dolgozom, de senki sem kérte:)

      Sok sikert az óvónői pályán!:)

      Törlés
  2. sokkal jobb az összhatás szerintem :)
    még egy kis natúr szájfényt feldobsz és tökéletes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem használok az oviba ajakápolón kívül semmit, pszichológiai okokból.

      Törlés
    2. Én is óvodában dolgozom, és érdekelne, hogy mik azok a pszichológiai okok?

      Törlés
    3. ha a gyerekek orális fejlődési szakaszában hangsúlyos a szád, az nem túl pozitív hatású.

      Törlés
  3. nagyon jóó lett, a fülbevalód meg édes :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jó lett, és bár a múltkorihoz nem írtam, nekem az is tetszett, egyáltalán nem volt kihívó, és rondának sem találtam a bőrödet, szerintem nyugodtan használj színeket, ha neked jól esik. Ha ezeken a képeken lila lenne a szemed, akkor is kellemes és természetes lenne számomra az összhatás, és teljesen megfelel az oviba is, azért nem apáca vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      és mivel a szülőket sem zavarja, csak annyit mondhatok: igazad van:)

      Törlés
  5. En elvegeztem az ovonokepzot de ekkora butasagot!Nincs ruzs mert az artalmas a gyerekre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondom, nem én találtam ki.
      nekünk se órán tanították, olvastam.

      Törlés
  6. Az oralis fejlodesi szakasz csecsemokorban van, nem az ovodaskoriaknal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajánlom figyelmedbe.
      http://www.formspring.me/Stilusesegyeb/q/326808985732663232

      Törlés