2012. június 27., szerda

DIY sorozat

Mint már bizonyára tudjátok újabb sorozat indul útjára, Anita által. Minden héten szerdán jönni fognak a kis saját készítésű dolgaink, elsőre a hajpántokat vettük célba. Az inspiráló kép ez volt:

Eleinte gondolkodtam én minden jóban, szegecsekben, virágokban, szalagokban.
Aztán elvetettem az ötleteket.


Mindenképp fonottat szerettem volna, és tetszett az a kis plusz csillogás is, amit az inspirációnál a gyöngyök adtak.

Végül egy pofon egyszerű ötletnél kötöttem ki. Egy piros-ezüst szálas fonalat, ötösfonással befontam, és már kész is voltam:)


Tudom, hogy ez egy rettenetesen egyszerű megoldás, de azért remélem, van,akinek tetszik. Talán különböző színekkel is meg lehetne csinálni, vagy egy szín több árnyalatával... nem tudom, mennyire lenne úgy csicsás?
Ti mit gondoltok?
A többiek munkáit itt nézhetitek meg:






2 megjegyzés: