2012. június 24., vasárnap

A hetem ismét képekben

Imádom az ilyen salátát (saláták, uborka, paradicsom, paprika, sajt, zöldfűszerek). Nyáron különösen jól esik.


Néha eszünk mellé mást is. Itt épp a kedvencemet készítette Anyukám. Brassóit.

Jégkrém. Ananászos-citromos-epres. Nyami!

A héten kétszer is voltam Velencén. Csak így kibírható a hőség.


ismét saláta (jégsaláta,répa,paprika,paradicsom,alma,zöldfűszerek)

Ha tehetitek, kóstoljátok meg ezt a jégkrémet. Isteni finom!

Mr Fontos meglepett, és megjelent nálunk csütörtökön. Le is léptünk a strandra, és pörgetett nekem a gépből ilyen golyót, benne vizipisztollyal, meg kulcstartóval. Kicsit gyerekek vagyunk...nyugi, azok is maradunk:D
Pénteken az évzáró nevelési értekezletre is sor került, jövő héten még dolgozom, utána UTCAZENE.
Bocsi, hogy most csak ilyen kevés kép lett, de dolgoztam a héten, nem voltam sok helyen.
A Ti hetetek  hogy telt? Azért így is tetszik a bejegyzés? 



5 megjegyzés:

  1. Saláták, brassói...hmmm..imádom!! *.* :))

    VálaszTörlés
  2. jaj azok a salik, nagyon guszták....

    VálaszTörlés
  3. csini a sminked :3
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Óóóó én vaníliás Krémkönnyű függő vagyok! :) Addig eszem amíg van a dobozban:)A Marionnaud címlaplány versenyben sok sikert! Szurkolok:)

    VálaszTörlés
  5. de jó volt újra végig nézni :)

    VálaszTörlés