2013. március 12., kedd

Tavaszi- nyári kívánságlista


Már írtam róla, hogy amíg nem érem el a kívánt súlyt, nem nagyon veszek új ruhákat, mert felesleges pénzkidobásnak érzem. Már nagyon várom a nyarat, mert addigra talán sikerül majd a vásárlós szakaszba lépnem. A mai bejegyzésben mutatnék pár dolgot, amit szeretnék magaménak tudni majd, persze a mostaninál kisebb méretben:P

Nagyon jó lenne majd egy ehhez hasonló zakó, tetszik ez a matrózos vonal.
H&M - 9990Ft

Már tavaly is nagyon tetszettek ezek a maxi szoknyák, de idén mindenképpen szeretnék ilyet,akár több színben is.  
H&M - 5990 Ft

Jó lenne beszerezni pár ceruzaszoknyát (pirosat, korallt, szürkét)
F&F - 4500 Ft

Ezzel egy kicsit csalok - már megrendeltem:D

Nagyon szeretnék már egy ilyen órát is:)

Remélem akik mostanában ajándékot szeretnének venni nekem,látják ezt :D :P

Ti miket szeretnétek megkaparintani mostanában?





3 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék vásárolni menni. :)
    Egy tavaszi kabátka vagy zakó jól jönne nekem is. :D

    VálaszTörlés
  2. Minden tetszik, a matróz csíkokért én is odavagyok! :) Készülőben van a saját kívánságlistám is. :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem merek nagyon vásárolni, főleg nadrágot nem, bár nagyon szükségem sincs semmire. Csak szimplán kéne ez meg az, de ez az alap női agybaj, és a vásárlás mánia oka. :D

    VálaszTörlés