2013. március 9., szombat

Leveles tészta töltve - RECEPT


Sokan kértétek ennek az ételnek a receptjét, de félő, hogy azért, mert azt hittétek, nem ilyen egyszerű.
Konkrétan negyed óra alatt összedobható a dolog, alig kell hozzá valami, és szerintem finom.
Sajnos annyira nincsen híján a kalóriáknak (konkrétan már az 1 csomag levelestészta is kb. 400 kalória), de szerintem nyugodtan beiktatható, ha nem egyszerre falod fel az egészet.


Mi kell hozzá?
- 1 csomag fagyasztott leveles tészta
- 1 kis zacskó mirelit párolni való zöldség ("nálam tavaszi zöldségkeverék" + egy kis extra zöldborsó)
- sajt
- 1 tojás

Hogyan készül?
1, A zöldségeket megpárolom, egy kis fűszert is használok hozzá, lehet kpani Ázsiai Wok Fűszert. Hát azzal valami isteni.
2, A sajtot apró kockákra vágom.
3, A levelestésztát kinyújtom. Nyilván lehet máshogy is készíteni, én ebből a boltira esküszöm.
4, A tésztára szórok pár sajtkockát, aztán zöldség, majd megint sajt és megint zöldség. A tészta széleit behajtom, és feltekerem, hogy a töltelék ki ne másszon.
5, A tészta tetejét megkenem tojással, és esetleg lehet rá sajtot is reszelni.
6, 180- 200°C-on megsütöm.

Ha hidegen szeleteled, akkor nem esik szét ennyire, mint a képen;)
Ti szoktatok bolti leveles tésztát használni? Vagy elvetitek az ilyen kész-megoldásokat? Szeretitek a párolt zöldséget? 

3 megjegyzés:

  1. Ó, nyami, ezt kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. én is, ez tényleg egyszerű :)
    eddig sosem vettem bolti leveles tésztát, csinálni már csináltam,nagyon macera,de majd most megnézem azt a boltit.

    VálaszTörlés