2013. október 29., kedd

Persunmall


Sziasztok!
A mai bejegyzésben egy új -legalábbis számomra az- webshopot szeretnék megmutatni Nektek:)
Előszö is rögtön a jó hírrel kezdem. Van hozzájuk kedvezményetek:)
The Latest Women Fashion Clothing Online Store - PersunMall.com
The Latest Women Fashion Clothing Online Store - PersunMall.com

Kattints, rendeléskor írd be a kódot, és nyertél 10%-nyi kedvezményt.

Most pedig megmutatom, én miket néztem ki az oldalról:)
Több színben kapható, nekem ez tetszik a legjobban, ITT nézhetitek meg.

ez a táska valami csoda, van barnában is.

Ez lenne a tökéletes karácsonyi ruha:)

Vannak nagyon klassz clutch-ok is, itt megnézhetitek a többit:)

A szállítás egyébként ingyenes, kattintsatok, nézelődjetek. Szerintem én fogok rendelni:)







8 megjegyzés:

  1. Szóval kapsz tőlük egy fülbevalót és promózni kell őket, jól gondolom, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kaptam még tőlük semmit, de majd ha kapok, és kisorsolom az olvasók között, Te ne jelentkezz:)

      Törlés
    2. Judit már nagyon tudja Rami igaz-e?:D Biztos Őt is megkeresték és biztos,hogy Ő is tudja, hogyan is megy ez.NEM CSAK IRIGY :) ennyi.

      Törlés
    3. Rami ne törödj vele, Juditot is megkeresték, mivel Ő is egy tehetséges blogger és tudja,hogy ez így megy. JA NEM CSAK FÉLTÉKENY :)

      Törlés
    4. Ezek a cégek nem keresnek, hanem őket keresik bloggerek. Kicsit tájékozódj azért előtte.

      Törlés
    5. Judit. ha mar hozzaferesed van az e-mail fiokomhoz, nezd meg a bejovo mappat. Ok kerestek.

      Törlés
  2. Huhúú, ez a piros táska és zöld ruha álomszép!! *.*

    VálaszTörlés