2013. november 22., péntek

Díjat kaptam


Sziasztok, annyira jól indult a mai napom, mert ezt olvashattam reggel, korán:)
B volt olyan kedves, és megajándékozott ezzel a díjjal, na meg ezekkel a kedves sorokkal:)


A díj szabályai:
  • ki kell helyezni a díjat jelképező képet a blogon
  • be kell linkelni azt, aki jelölt
  • jelölni kell újabb blogokat erre a díjra és értesíteni is kell őket a jelölésről
  • végül pedig 7 dolgot el kell árulni magunkról.

Akkor a 7dolog rólam:

1,

Iiiiiimádom a vattacukrot, minden mennyiségben tudnám fogyasztani annak ellenére, hogy még az évi 1 alkalommal sem eszem:D


2, 
A kedvenc ünnepem a Karácsony, ezen belül pedig a karácsonyi fényeket szeretem a legeslegjobban:)

3, 
Nagyon szeretem a vintage díszeket:)

4, 
Kiskoromban alakult ki nálam az olvasás, és  a könyvek szeretete, méghozzá úgy, hogy büntiben voltam, és nem tévézhettem, ezért elkezdtem olvasni. A szerelem azóta is töretlen:)


5,
Ebből persze rögtön következik, hogy irodalomból mindig jó voltam, az érettségim 94%-os lett.:D Matekból meg mindig gyenge:D

6,
Egy csomó youtube gurut követek, a nagy részük amerikai, és legszívesebben azokra a csatornákra iratkozom fel, ahol a sminkes, hajas videókon kívül vannak DIY és személyes videók is:)

7,
Nyáron van a szülinapom (július 27.), de mindig  szerettem volna őszi, téli vagy tavaszi szülinapot, mert nyáron sosem tudtuk úgy összehozni, hogy minden barátom ráérjen, ne nyaraljon, itthon legyen:D

Én több lánynak is szeretném továbbadni a díjat, ha nem gond, ők pedig:




1 megjegyzés: