2015. augusztus 2., vasárnap

Alapozó szivacs az ebayről


Sziasztok,
A mai bejegyzésben egy ebayről rendelt alapozó szivacsot szeretnék Nektek bemutatni. A beauty blender számomra indokolatlanul drágának tűnik, emiatt arra gondoltam, megrendelem ezt a szivacsot, hátha ez is van olyan jó. Külön tetszett, hogy kicsit más a kialakítása, nem olyan tojás alakú, emiatt azt gondoltam, jobban kézre áll.

 A szivacs nagyon tömör, rugalmas anyagból készült, porózus. Egy visszazárható zacskóban érkezett, ami praktikus lehet, ha szállítani szeretnétek. A mérete sokkal kisebb, mint amire én számítottam, ahonnan rendeltem, ott méreteket nem írtak. Sajnos ott már nem elérhető, viszont találtam Nektek olyat, ahol lehet méretet is választani. 

Bár ez nem beauty blender, én bevizezve használom, tapasztalataim szerint sokkal szebben lehet így vele eloszlatni a termékeket. 
A sok pozitívum után azonban jöhetnek a negatívumok. Sajnos alapozásra alkalmatlan. Bevizezve sem nő meg, így túl kicsi ahhoz, hogy megfelelően lehessen alapozásra alkalmazni, egyszerűen túl sokáig tartana. Emiatt én korrektorozásra ( catrice camouflage-hoz ideális), illetve krémes pirosító felvitelére használom.


Összegezve, ha alapozásra keresitek a megfelelő szivacsot, akkor nem ő az, akire vadásztok, azonban más krémes termékekhez tökéletes, az 1$-os ára is szuper, szerintem egy próbát megér. 

Használtatok már hasonlót? Mi a véleményetek? 

6 megjegyzés:

  1. Köszi a bejegyzést. Szemeztem ilyen eBay-es alapozó szivaccsal. Jó, hogy nem rendeltem meg! Nagyobbnak gondoltam volna :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagyobb méret jó lehet neked, a linkelt eladónál van olyan :)
      Reméljük, ő valóban a nagyot küldi. :)

      Törlés
  2. Hangulatosak lettek a képeid! :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Én a DM-es dupe-ot használom, de állítólag a Claire's-ben kaphatóak is jók. Ott miniket is lehet kapni több darabos csomagban, amik direkt korrektorhoz vannak méretezve. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dm-eset is nézegettem már, nem tudom, próbálkozzak-e. :D

      Törlés