2015. október 2., péntek

A szeptember képekben


Sziasztok,
a szeptember ismét úgy repült el, hogy szinte észre sem vettem, bár néha mást sem kívántam, mint hogy vége legyen az adott napnak/hétnek.
Így összegyűjtve a képeket, egészen jó hónapnak tűnik a számomra. 
 Sütöttem csirkegolyókat, rendeltünk pizzát, készítettem tortillát, és még egy Anyukám-féle ebéd is belefért.
 Selfiztem párat. :D
 Finom édességeket ettem. Ilyen volt a laktózmentes csoki, a csokitorta, a gyerek-orbit, amiből lehetetlenség kinőni, és a tenger gyümölcsei desszert is. 
 Ittam is különböző italokat, különböző helyeken. A blogger kólát a munkában kaptam, limonádét ittam Vásárhelyen a Pirosban, és Székesfehérváron a FiveX-ben is, illetve egy cappuccinot is kaptam. 
 Részt vettem a már szokásos havi találkozónkon is, amit most Ritánál tartottunk. 
Ezen kívül beteg voltam, dolgoztam, utaztam, és részt vettem az Öcsém és a Húgom szülinapján is. 

Nálam így szaladt el a szeptember. Nálatok hogy? 

7 megjegyzés:

  1. azok a kaják.. *.*
    azt a mintás papucsot hol vetted? :O nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  2. Szia Rami! Ha nem tul indiszkret kerdes, mit dolgozol? Sikerult ovonokent elhelyezkedni? Udv, Nori

    VálaszTörlés
  3. Az tok jo, gondolom te is szereted a gyerekek miatt.;) Nori

    VálaszTörlés
  4. Szia Rami! Az ikeas katalogushoz hogyan lehet hozzajutni? Csak torzsvasarloival lehetseges? Kosz elore is a valaszod! :) udv, Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Timi,
      az áruázban lehet átvenni, vagy lehet igényelni az ikea oldalán, bár ott korlátozott számban.

      Törlés