2015. október 2., péntek

A szeptember képekben


Sziasztok,
a szeptember ismét úgy repült el, hogy szinte észre sem vettem, bár néha mást sem kívántam, mint hogy vége legyen az adott napnak/hétnek.
Így összegyűjtve a képeket, egészen jó hónapnak tűnik a számomra. 
 Sütöttem csirkegolyókat, rendeltünk pizzát, készítettem tortillát, és még egy Anyukám-féle ebéd is belefért.
 Selfiztem párat. :D
 Finom édességeket ettem. Ilyen volt a laktózmentes csoki, a csokitorta, a gyerek-orbit, amiből lehetetlenség kinőni, és a tenger gyümölcsei desszert is. 
 Ittam is különböző italokat, különböző helyeken. A blogger kólát a munkában kaptam, limonádét ittam Vásárhelyen a Pirosban, és Székesfehérváron a FiveX-ben is, illetve egy cappuccinot is kaptam. 
 Részt vettem a már szokásos havi találkozónkon is, amit most Ritánál tartottunk. 
Ezen kívül beteg voltam, dolgoztam, utaztam, és részt vettem az Öcsém és a Húgom szülinapján is. 

Nálam így szaladt el a szeptember. Nálatok hogy? 

7 megjegyzés:

  1. azok a kaják.. *.*
    azt a mintás papucsot hol vetted? :O nagyon cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabi! Az intersparban 3 ezer ft-ért :)

      Törlés
  2. Szia Rami! Ha nem tul indiszkret kerdes, mit dolgozol? Sikerult ovonokent elhelyezkedni? Udv, Nori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóri, játszóházban dolgozom.

      Törlés
  3. Az tok jo, gondolom te is szereted a gyerekek miatt.;) Nori

    VálaszTörlés
  4. Szia Rami! Az ikeas katalogushoz hogyan lehet hozzajutni? Csak torzsvasarloival lehetseges? Kosz elore is a valaszod! :) udv, Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Timi,
      az áruázban lehet átvenni, vagy lehet igényelni az ikea oldalán, bár ott korlátozott számban.

      Törlés