2016. május 13., péntek

Az utóbbi idők legnagyobb pénzkidobása?


Sziasztok,

Ipafümériáról rendeltem egy TIGI hővédőt pár hónappal ezelőtt, alig vártam, hogy kipróbálhassam, úgyhogy hatalmas volt az öröm, mikor végre megérkezett. 3000 Ft körüli összegért lehet megvásárolni, kicsit húztam a szám, mert féltem, hogy nem fog beválni, és kidobom a pénzt az ablakon, de aztán csak megvettem...

Nagy izgalommal próbáltam ki, és (lőjük már le a poént...) hatalmasat csalódtam. Persze nem akartam ennyiben hagyni, nem lehet az első TIGI termékem vacak, mikor annyian imádják a márkát. Kipróbáltam mindenhogy. Szárazan, nedvesen, és félig megszárított hajra is felfújva. 
Semmi. 
Próbáltam teljes hajra, és csak a hajvégekre is.
Semmi.
Próbáltam keveset fújni.
Semmi.
Pedig nem vártam sokat, tényleg. Nem vártam, hogy majd érzem, ahogyan védi a hajam a hő ellen, és semmi más extrát sem, de sajnos így sem vált be a termék. Az ok pedig nagyon egyszerű: borzasztóan zsírosít. 
Hiába mindenféle igyekezet, a frissen mosott hajam a termék használatával már estére borzasztó állapotba került, és másnap muszáj volt szárazsampont használnom, ha nem akartam egy hetes mosatlan haj kinézettel az utcára lépni. 


Természetesen nem azt mondom, hogy ez egy rossz termék. Azt mondom, hogy nekem pénzkidobás volt, és nem vált be. Oda is adtam Kamillának, hogy próbálja ki, remélem nála majd pozitív tapasztalatokat olvashattok róla. Azért persze ne ilyen negatívan zárjuk a bejegyzést. Szuper illata van a hővédőnek!

Nektek volt szerencsétek a termékhez? Vagy jártatok már így hővédővel? Mik a tapasztalataitok? 
Ajánljatok egy jó hővédőt légyszi! 

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ennyire ellentétes véleményt soha semmiről nem fognak olvasni, mint ami nálunk történt :D Csak hogy én is jó poénlelövő legyek :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Balea hővédő nem vált be, most már a sokadik Avon hővédőt fogyasztom, de én vasaláskor szoktam befújni magam vele.

    VálaszTörlés
  3. Hozzá nem nyúlnék én ezek után... Elég túlárazott a tudásához képest, bár lehet, hogy pont nem az a fajta, amire a hajadnak szüksége lenne, vagy a kemikáliák másképp reagáltak, nem tudom,de mégis...Ha annyira jó lenne, csinált volna valamit. :S Igaz, nekem is volt már közutálat tárgyává vált termékem, amit jó magam nagyon szerettem. De ez, amit leírsz, ez bűn...Nem hogy nem használ, de még árt is! :/ Nagyon nem gyere be "módi" ez is.

    VálaszTörlés