2018. január 9., kedd

BOMB Cosmetics Tangerine Dream szappan


Sziasztok,
A mai posztban szereplő szivacsos szappant már nagyon régóta nézegettem, de valahogy sosem vettem meg magamnak. Végül Andi barátnőm meglepett vele karácsonyra, amit itt is nagyon köszönök. Természetesen mindent félredobtam, és azonnal ezt kezdtem használni. 
A szappant egy celofánba csomagolva árusítják, amin szép kis papírcímke van, illetve egy masnival van átkötve. Szerintem szép a csomagolása. 


A szappan különlegessége, hogy egy szivacsdarab van vele átitatva. a szivacs téglatest alakú része tömör szappan, míg a csúcsaira nem került a termékből, így az már első használatkor is puha.
A szivacsnak köszönhetően a szappan sokkal jobban felhabzik, mintha hagyományosan használjuk, illetve gyengéden radírozza is a bőrt, egy apróbb szemcséjű bőrradírnak felel meg nagyjából, a mindennapos radírozásra kiváló, de ahol erősebb radírozásra van szükség, ott nem hatékony. 
A Tangerine Dream narancs, mandarin, és vérnarancs illóolajat is tartalmaz, ennek köszönhetően egy nagyon citrusos illat, hihetetlenül kellemes, gyümölcsös. Illata tartós.
Hatékonyan tisztít. Vizesen érezhetjük utána magunkon a tipikus szappanos csikorgós érzést, de szerencsére szárazon ez már nem érezhető. Nagyon szeretem ezt a szappant, egy élmény a használata. 
Az ára 1600-1800 Ft körül mozog. 


Ti használtatok már ilyen tusolószappant? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése