2012. október 17., szerda

Rövid Filmajánló - Hotel Transylvania


...ahol a szörnyek lazulnak.

Drakula gróf azért, hogy a kislányát, Mavist megóvja a gonosz, rossz emberektől, épít egy szállodát, ahova a szörnyeket is vendégül látja, amikor a lány 118 éves lesz.




Természetesen ezek a szörnyek jó fejek,és itt van mindenki, aki számít. Csakhogy egy  ember is feltűnik a színen, akit Drakula szörnynek álcázva tud a helyszínen megtűrni, hogy a jóhíre se csorbuljon, és a szörnyek se csináljanak ijedtükben a gatyájukba. Sajnos a srácnak pont azon akad meg a szeme, akin nem kéne, és mivel kölcsönös, azt is megtudjuk, hogy a Ding mire képes...

Mit kapunk a filmtől?
Másfél óra nevetést
Szuper poénokat
Még a gyereked is elviheted
Elég jó szinkront
És persze utalást a másság elfogadására

Nekem nagyon tetszett, csak ajánlani tudom, és biztos újranézem.

Ti láttátok már? Tetszett? Ha még nem,  meg fogjátok nézni? Legyen máskor is filmajánló?

3 megjegyzés:

  1. De jó, még nem is hallottam erről a filmről, majd megnézem az öcsikémmel Halloween-kor, úgyis annyira várja már. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem én is ezt nézem meg szombaton :)

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem, de nekem nem jött be :( Őrülten kapkodós, undi poénokkal és a végén olyan gagyi rappel, hogy ott végem volt! :(
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés