2012. december 31., hétfő

Év végi elszámolás



A 2012-es év elég vegyesre sikerült számomra. Voltak jó, és rossz dolgok is. Egy kicsit néha megéri megállni, visszatekinteni, és értékelni a dolgokat. Mit hogyan kellett volna? Hogy lesz ezután? Hogy lehet tovább?
2012 elején még erősen szőke voltam. Imádtam, de rájöttem, hogy így sosem fogom elérni az áhított derékig érő hajat. Így hát befestettem barnára, amit persze hamar ledobott, most már majd 10 centis lenövésem van, ami egyébként jól is tud kinézni, én már egészen megszerettem.
Márciusban kapcsolatba léptem az Oasappal, sok szép és kevésbé szép dolgot kaptam Tőlük. Ajánlom egyébként mindenkinek, hogy ha van rá lehetősége éljen az ilyen ajánlatokkal. semmit sem veszíthettek, de kaphattok egy csomó jó dolgot. Kapcsolatban álltam még az ADEN Cosmetics-el, a Sweetsaton Therapy-val, a Kallossal, La Clareé-vel, kaptam hideratálót a Gerovital Plant-től. Mindennek nagyon örültem, ki tudtam ugrani a bőrömből egy-egy megkereséskor.

Volt egy rakás outfit bejegyzésem, voltak köztük népszerűek, és kevésbé népszerűek. 

Elballagott a nagycsoportom, és jött a mini csoport. Sok okos gyerekkel kerültem kapcsolatba, és a legelevenebbeket is sikerült rajongásig megszeretnem. Szerencsére ebben az évbe is a munkám a hivatásom, az amit nagyon szívesen csinálok, és remélem, hogy ez az elkövetkező években is így fog maradni. Minden embernek olyan munkát kellene végeznie, amit szívesen, teljes bedobással csinál, milyen sok boldog ember lenne!:)
Kicsit változott a blog témája is, a fashion és beauty-ból átment egy személyesebb vonalra, tervezem, hogy a jövő évben még több DIY ötletet osszak meg veletek, akár videó formában, és folytassam azt, amit idén év vége felé elkezdtem.
Voltam fesztiválozni ismét, és nyaraltam Trogirban. 
Ebben az évben nagyon szerelmes voltam, és ez biztosan folytatódni fog az elkövetkezőkben is.
A rosszabb részeket most nem taglalnám, a jövő évre rengeteg  dolgot kitűztem, amit teljesítenem KELL!
Előre is nagyon boldog új évet kívánok Nektek! Teljesüljön minden célotok, vágyatok, álmotok, és legyetek boldogok, egészségesek és szerelmesek!

Nektek hogy telt el ez az év? Olyan volt, mit vártátok? Vagy rosszabbul, esetleg jobban sikerült? Sok mindent terveztek a jövő évre? 

6 megjegyzés:

  1. Az idei év pocsék volt (épp most írtam róla) de bizakodva vágok neki 2013-nak, mondván: rosszabb már nem lehet :S

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Neked is Boldog Ùj évet :))

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nekem sem igazán úgy alakult az idei évem, ahogy terveztem, na de majd jövőre! :D Boldog Új Évet neked is! :)

    VálaszTörlés
  4. Jövőre nagy terveim vannak, remélem, hogy rengeteg boldogságot fog hozni! :)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  5. BUÉK :-)

    A post címét kb 15x olvastam Év Végi LEszámolásnak :-))))

    VálaszTörlés