2012. december 14., péntek

Karácsonyi Nyereményjáték Nyertese


Sziasztok!
Már nagyon vártam, hogy végre sorsolhassak.
A nyereményjátékra jelentkezők külön listára kerültek, majd sorsoltam a random.org segítségével.
A listámon 58. helyen álló lány nyerte a meglepetést, amiről én még nem mondanám el, hogy micsoda. Azt szeretném, ha valódi karácsonyi ajándék lenne, és ehhez kell, hogy titokban maradjon addig, amíg ő meg nem kapja.
A nyertes pedig:


Emese!
Kérlek írj mailt a stilusesegyeb@freemail.hu-ra, vagy üzenetet a facebookon 16-án este 10ig, más esetben újra kell sorsolnom. 
A többieknek pedig köszönöm, hogy velem játszottak, és áldott karácsonyt kívánok!

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) Amúgy ezen mindig kiakadok,ha olyan valaki nyer,akinek van blogja. A többségük kap tesztelni való termékeket,az olvasók meg nem.Na de mindegy,ezt nem bántásból,bunkóságból írtam,félre ne értsétek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áhh, nem mindenki kap ám!:D
      Azt nem tudom, Emese szokott-e kapni, de én pl szerintem a nyáron kaptam utoljára. Mások meg rengeteget. Fogalmam sincs, mi alapján döntenek a cégek, gondolom szimpátia.

      Amúgy ezt a meglepit nem igazán lehet tesztelni:P

      Törlés
    2. Utoljára egy éve kaptam körülbelül :) . És nem is én írtam nekik :D nem szeretem az ilyet, hogy " küldjé' és tesztelem" -et :D

      Törlés
    3. 2 éve blogolok de soha semmit nem kaptam még egy cégtől sem, egyáltalán nem magától érthetődő hogy aki blogol azt elárasztják az ingyencuccok.

      Törlés
  2. Gratulálok! Tök jó, hogy meglepi, így sokkal izgalmasabb!

    VálaszTörlés