2014. május 3., szombat

Last Minute anyák napi ajándék


Sziasztok,
ha még nincs meg az Anyák napi ajándékotok, de mindenképp szeretnétek adni valami saját készítésűt is, akkor jó helyen jártok. Ez a kis meglepi nagyon hamar megvan, és biztosan örülni fog anyukátok.
Alapjáraton ez a mi csoportunkban Anyák napi meghívónak készült, de kicsit továbbgondolva sok mindenre jó. Lehet ajándékkísérő, virágkísérő, írhattok hozzá kuponokat, amiket elrejthettek benne (pl. anya-lánya teázás, mosogatás, közös kirándulás, akármi), vagy írhattok, másolhattok bele egy kedves verset is.

Ha érdekel ez a bejegyzés, kattints tovább!



Először is ki kell vágnod a tulipán formát. Ezt én úgy csináltam, hogy írólap nagyságú (A/5) fehér famentes rajzlapot behajtottam kétoldalt, középre. Ezután rárajzoltam a tulipán alakot, és kivágtam. Fontos, hogy a forma kétoldalt ne legyen kivágva, így lesz kinyitható a tulipánunk.

Ezután egy pink tüll anyagból levágtam egy csíkot, ezt csomóra kötöttem a tulipánon. El is készült a kis meglepetés, beleírhatjátok a kedves üzeneteket, vagy amit csak szeretnétek.
Ha nincs tüllötök, szép lehet bármilyen szalaggal, áttetszőbb, pl. organza anyaggal, rafiával.
Egyszerű, de szerintem mutatós.
 Mit gondoltok erről a kis tulipánról?
Én egyébként csokit is fogok adni Anyukámnak, szerintem azzal nem lehet mellélőni. :)
Ti mit adtok anyukátoknak?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon édes ötlet :) Én egy ajándékcsomaggal fogom meglepni anyumat idén :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, és miket tettél bele? :)

      Törlés
    2. A TBS rakta tele, én csak megszaglásztam a tusfürdőjét és már el is hoztam a grapefruit-os csomagot :)
      Pusza: Reni

      Törlés
  2. Én csokit most nem adhatok neki, meg sütit se süthetek, mert oda kell figyelnie a vércukrára, úgyhogy süthető gyurmából csináltam neki egy kis macit, virágcsokorral a kezében (szereti a macikat).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fuuuu, de klassz ötlet:)
      Tudsz róla képet mutatni? :)

      Törlés
    2. Ő lenne az (bocs, mobilos kép):
      http://img.photobucket.com/albums/v50/sil78/maci.jpg

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Anyukád biztos örült neki :) <3

    VálaszTörlés