2014. május 6., kedd

Tavaszi nagy ruhaváltogatás :)


Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben azt szeretném megmutati Nektek, hogy hogyan szoktam szelektálni a ruháimat, illetve hogyan rendszerezem őket.

Nálam ez elég sarkallatos pont, a szekrényem kb. a viharsarok a szobában, sokszor rendetlen, de amikor rendbe szedem minden jobb lesz, most, hogy átszelektáltam a ruháimat, pedig hatalmas helyet szabadítottam fel benne.
A szelektálást nem bonyolítottam túl, minden ruhát kiszedtem a szekrényből egyesével, és a négy kupac valamelyikébe dobtam:
-marad,vissza a szekrénybe
-marad,mosásba megy
-megy, kukába
-megy, ajádékozásra

amikor ezzel elkészültem, a mosnivalókat levittem mosni.  A szekrényt kitörölgettem fertőtlenítőszeres vízzel, és a marad, vissza a szekrénybe kategóriás ruhákat elkezdtem visszapakolni. Ezek azok a ruhák, amiket a leggyakrabban viselek. A mosásba azok mentek, amik már régen voltak rajtam,mert akkor szeretem felvenni a ruhát, ha még finom öblítőillatú. Általában frissítő mosást akkor szoktam,amikor előkerülnek a szezonális, addig nem viselt darabok, (ha gondoljátok írok arról is, én hogyan mosok).
Az elajándékozandó ruháimat átválogatta a húgom, majd anyukám, ezután más ismerőseim is, próbáltam minél kevesebb ruhát kidobni.
A kidobásra ítélt darabok nagy részét pedig megtartottam DIY projektekhez, varráshoz. Amit nem, azt bezsákoltam, és kidobtam, vagy bevittem az óvodába, ott pici anyagokat is fel tudunk használni.
Ezzel be is fejeztem a szelektálást. Haha, végül is csak két órámba telt :D – mosással együtt ötbe. :)
A tárolásról, rendszerezésről pedig videót készítettem:

Nektek van valami módszeretek a szelektálásra, rendszerezésre?
Szeretnétek még ilyen „hasznos”(-nak szánt :D), házimunkás bejegyzéseket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése