2014. május 13., kedd

"Tavaszi felhők" körömfestés


Sziasztok,
bizonyára sokan tudjátok rólam, hogy eddig gél lakk volt a körmömön. Ezt most leszedtem, mert már nagyon szerettem volna körmöt festeni :)
Néha elkap ez az érzés, hogy unom, hogy 3-4-5 hétig ugyanolyan a körmöm...na, most is ez történt :)
Szóval előszedtem két Essence lakkot, és elkezdtem festeni. Nem nagy szám az eredmény, de nem vagyok ebben valami ügyes, szóval tőlem ez már elfogadható :D
 Alapként az essence nude glam lakkjai közül a 03-as cotton candyt használtam, két rétegben, majd erre került az essence glorious aquarius fedőlakkja, szintén 2 rétegben.
Nekem nagyon tetszik az eredmény, és az benne a legjobb, hogy ha megunom, csak lemosom, és átfesthetem:)
 Persze tisztában vagyok vele, nem vagyok egy ügyes körmös lány:)
Nektek mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése