2016. július 5., kedd

Az első Secret Selection dobozom :)


... de nem az utolsó?
Sziasztok,
Ma a Secret Selection meglepetésdobozok második kiadásáról szeretnék pár szót ejteni, ugyanis ma érkezett meg hozzám. Nagyon kíváncsian vártam, egészen onnantól kezdve, hogy eldöntöttem, megrendelem. Az ígért márkák ugyanis szimpatikusak voltak, de azért mégis tartottam kicsit, valljuk be, ezek a zsákbamacskák nem mindig jól sülnek el.

A kibontásról készítettem egy videót is, itt látható:


A benne lévő termékeket a tovább után találod, ha még nem kaptad meg a dobozt, inkább ne nyisd meg :)




 A dobozban volt egy Kinky Curly Straight erősítő kondícionáló awapuhi gyömbérrel. A termék a leírás alapján pakolásként is használható, és a gyömbér illatának nyomát sem találjuk benne. Teljesen olyan illata van, mint mikor frissen kilépünk a fodrásztól, bár ez nem okozhat nagy meglepetést elvégre egy szalon által kifejlesztett termékről beszélünk. Nagyon örülök neki, biztosan el foom használni. 
A második termék egy Anovia Tropical Sun napozás utáni krém, ami vizesebb állagú, tubusban kókuszos illatú, a bőrre felvíve azonban az a tipikus napozás utáni krém illat, amit semmi mással nem lehet összekeverni. Az ilyen termékek mindig jól jönnek, és egy nyári dobozból teljesen kihagyhatatlanok, számítottam ilyen termékre. 
A következő termék a Cyclax sárgabarackos arcradírja. Amikor megláttam a márkát, nagyon reméltem, hogy a levendulás testradírt teszik majd a dobozba. Mint kiderült, az is belekerült, csak sajnos nem az enyémbe. Ezt picit bánom, viszont ennek az arcradírnak is nagyon örülök, mindenképp el fogom használni, és az illata ennek is csodás. 


A Ciaté tudtam, hogy körömlakkot fog a csomagba pakolni, viszont ez az árnyalat nagyon meglepett. Nagyon nyári, nagyon szép, nagyon neon. A kék masnival szuperül mutat, szóval a csomagolás is tetszik. Remélem tartós is lesz, mert akkor valódi nyári lakkról beszélünk.
A Malibu Suntól őszintén szólva nagyon vágytam egy napozás utáni sprayre, de azt is sejtettem, hogy ajakápoló fog a csomagba kerülni. Az ilyen megsaccolásokban egyébként általában jó vagyok, ha megmondják a márkát, nagyjából körvonalazódik, mit fogunk kapni. Mentolos, a nyári időszakra nagyon hasznos, én amiatt örültem volna jobban valami másnak, mert sok ajakápolóm van, de ezen ívül ez is szuper. 


És akkor a ráadás. A Secret Selection csapata tett a csomagomba egy csokor levendulát is, amitől már kinyitás előtt illatozott a csomag, imádom a levendulát, szóval ezzel engem megvettek kilóra, valamint került a csomagba még egy levendulát notesz is, ami csodaszép, nagyon örülök neki, és nagyon figyelmesek, hogy ilyesmit is kaptunk.
Összességében nagyon elégedett vagyok, szuper termékeket kaptunk, maximálisan megérte az 5500 Ft-ot, figyelni fogom a következő dobozban lévő márkákat is, és ha tetszenek, arra is le fogok csapni.

Nektek mi a véleményetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése