2016. július 22., péntek

Game of Thrones x Playboy


Sziasztok,
a mai bejegyzésben erről a rengeteg Playboy termékről fogok írni Nektek, ugyanis a kaptuk ezt a klassz csomagot, aminek mindketten nagyon örültünk. 

A Playboy új kollekcióját a Trónok harca ihlette, ezért is King of the Game és Queen of the Game az illatok neve. Mindkét nemnek készültek termékekkel, a kollekciók tartalmaznak tusfürdőt, EDT-t, deo sprayt, és testpermetet. Ezen kívül a férfi kollekcióban kapható after shave is.


A férfi kollekciót természetesen már használatba is vette új gazdája, mindhárom termék azonos illatú, így még hosszan tartóbban érezhető, hiszen felerősítik egymást. 

Fejillat: citrom, kardamom, feketebors
Szívillat: feketekávé, Granny Smith alma, Jägerbomb

Alapillat: vanilia, cédrus, pacsuli

Igazán különleges illat, nagyon sokáig kellett szagolgatnom, mire kicsit tudtam elemezni. Nem hiába, pasiillatokban nem vagyok erős. A pacsuli és a cédrus erősen kivehető, és a citromos frissességet is érzem az illatban. Kicsit édeskés is, ezt betudom a vaníliának, azonban a többi illatjegyhez nincs elég jó orrom.
Kellemes, hosszan tartóan érezhető illat, intenzív, szerintem minden megvan benne, ami egy átlagos pasi felhasználónak kellhet. 


A női illat azért már könnyebben elemezhető számomra, azért csak nem hiba vagyok lány. :)

Fejillat: jázmin, narancsvirág
szívillat: golgotavirág, kávéhab, kávé-abszolút

Alapillat: csokoládé, tonkabab, cédrus, pacsuli

Egy nagyon kellemes, friss, virágos illatról beszélünk. El sem tudtam képzelni, hogy a csokitól és a tonkababtól milyen illatot fogunk kapni, de nagyon pozitívan csalódtam, kellemes illat. A jázmin, narancsvirág, cédrus, pacsuli, ami dominál benne. A többi illatjegyet bár nem érzem ki, de kétség kívül ad valami különleges fűszerességet az illatnak.
Fülledt, nyári estékre tökéletes választás lehet, de azt gondolom, ezt az illatot télen sem kell majd hanyagolni. A tartóssága közepes. 
A tusfürdő flakonja olyan kis nőies ezzel a formával, nekem nagyon szimpatikus. Az illata állítólag ibolyás, de nekem annyira szedres-málnás, hogy el sem tudom mondani. Hihetetlen finom az illata, nagyon gyümölcsös, édes. A Playboy tusfürdők pedig egytől-egyig nagyon tartósan illatoznak a bőrömön, ezt külön szeretem bennük. Azt hiszem, ez a tusfürdő újravásárlós lesz. 


Nektek mi a véleményetek a Playboy termékekről? Szeretitek őket? Na és a Trónok harcát? 
(aki szemfüles volt, észrevehetett a képek hátterében is egy kicsit ebből a világból...)

1 megjegyzés:

  1. Még csak a karamellás tusfürdőt használtam, de annak is sokáig érezhető volt az illata a bőrömön.

    VálaszTörlés