2016. július 7., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Nyári bakancslista


Sziasztok,
Az e heti VKP téma a nyári bakancslista, ezt a hónap VKP bloggere, Emlékbuborék Niki találta ki. Köszi a témát, nagyon elgondolkodtató volt, illetve Szilvinek is köszi, hogy ilyen klasszul kitalálta ezt a hónap bloggere dolgot.

Őszintén szólva nagyon nehéz volt számomra ez a forduló. Amikor fiatalabb voltam (no, most sem vagyok épp öreg), és még nem dolgoztam, ezer meg egy tervem volt nyárra. Fesztiválok, bulik, strandolások spontán, tényleg, rengeteg minden. Azonban amikor az ember felnő, saját háztartást vezet, dolgozik, az egész nyár kap egy más jelleget. Ehhez mérten nálam most kicsit más lesz ez a bakancslista, de remélem, hogy így is tetszeni fog nektek.
Lássuk, nekem mit kell megvalósítanom ezen a nyáron!

1, Vlogolni Erdélyben. Júliusban egy hetet ott fogunk tölteni, és mivel képeken már láttam, hogy fantasztikus a táj, mindenképp szeretnék videókat hozni Nektek róla. Igazi kihívás lesz, mert úgy kell majd megvalósítani, hogy akikkel megyek, ne szerepeljenek a felvételeken. :)



2, A tesóimmal lenni. Mióta elköltöztem, elég ritkán látom a testvéreimet, de tavaly nyáron is velünk töltöttek pár napot, és ez idén sem lesz másként. Remélem szuper lesz, már nagyon várom!

3, Sok-sok DIY ötletet megvalósítani. Igyekszem minél több mindent elkészíteni még a nyáron a következő tanévre. Rengeteg csináld magad ötletem is van, és klassz lenne belőlük videót is készíteni. Remélem összejön.

4, A ruhásszekrény lomtalanítása mindig is tologatott feladat volt számomra, amit kiszelektáltam, azt is csak bezsákoltam, és eltettem. Most könyörtelenül ki fogok dobni mindent, mert tényleg csak a helyet foglalja a sok lom.

5, Részt venni legalább egy városi programon. Bár Hódmezővásárhely nem egy pezsgő város, azért viszonylag sok nyári program van, amire érdemes ellátogatni.


6, Minél többet a lányokkal lenni. Bár a júliusi programot tologatjuk ide-oda, azért remélem még találkozunk a nyáron. Júniusban már volt egy alkalom, szerencsére.

7, Olvasni, olvasni, olvasni. Bár év közben is próbálkozom sokat olvasni, azért ilyenkor nyilván több időm van rá. :)

8,  Strandolni. Imádom a vizet, a napsütést, és a strandot. Mindegy, hogy a helyi strand, vagy valamelyik élményfürdő. Menjünk!

9, Ráncba szedni a youtube-ot, és a blogot. Tervezek egy kis változást, és minél előbb neki kellene állni. :)

10, Pihenni, hogy újult erővel vágjak bele augusztusban a munkába, és úgy alakuljanak a dolgok, ahogy tervezem.

Na és Nektek mik a terveitek a nyárra? 

A többieknek ez:


2 megjegyzés:

  1. De szuper, hogy jössz Erdélybe. Esetleg megirhatnad, hogy pontosabban merre felé és ha gondolod ajánlok pár érdekességet. :)

    VálaszTörlés
  2. Mostmár lassan, de biztosan a július meglesz, és remélhetőleg az augusztus is! :D

    VálaszTörlés