2011. január 26., szerda

Díjat kaptam!

Kaptam egy díjat Bogitól, aminek nagyon nagyon örülök, és köszönöm szépen, nagyon jól esett:)
Le kell írnom magamról öt dolgot. Próbálok olyanokat, amiket még nem mondtam el sehol:)
1,  tudok furulyázni, és most épp gitározni tanulok
2, imádom a kakaót, attól mindig felpörgök:) De szinte mindig hidegen iszom.
3, nem tudom több stílusból sem behatárolni a sajátomat, az egyik tanárom szerint szimplán össze-vissza vagyok.
4, a kávé nálam semmit sem hat, az íze miatt mégis szoktam inni:)
5, ha egyetlen sminkcuccot kellene kiválasztanom, ami a kedvencem, az biztosan egy szempillaspirál lenne.

ÉS a blogok, akiknek továbbadnám, ha elfogadják:
Griberli , Tündérke , Crystal Make Up Studio , Berta

3 megjegyzés:

  1. Én is hidegen szoktam inni a kakaót .. sokkal jobb úgy :D:D A kávétól csak fáradtam leszek. Mindig 3 az 1 - t iszok, oolyan finoom ^^ és az én kedvencem is egy szempillaspirál lenne :D:D Mennyi hasonlóság :P

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓ köszönöm a díjat:) elfogadom:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! :O :D

    VálaszTörlés