2011. január 20., csütörtök

Inspiráció

Lesz egy új "rovat", ami az Inspiráció címet viseli majd:) Itt mindig egy-egy lány, szín, hangulat, stílus köré csoportosítva láthattok majd szetteket:) Remélem tetszeni fog, hasznos lesz, és élvezhető:)
A mai részben az én egyik kedvenc énekesnőm, Pink lesz a főszerepben, akinek nem csak a hangját, de a vadóc, mindig megújulni képes stílusát is imádom:)
Ő tipikusan az a lány, akit láthattunk már mindenféle hajszínnel, és hajstílussal, és mind jól állt neki, akit láthattunk már csinosan, de szakadt farmerban is:) ÉS a legjobb az egészben, hogy emellé még értelmes, okos nő is, akinek a szövegei szólnak valamiről, nem csupán felszínes dolgokról:)
Szóval akkor lássunk pár képet róla:)
Nektek mi a véleményetek? Tetszik nektek Pink stílusa, vagy még a hideg is kiráz tőle? 

5 megjegyzés:

  1. esetlen lehetne tőled kérni egy e-mail vagy facebook elérhetőséget? már régóta tervezem hogy irok neked de nem komment formájában szeretném mert sok lenne a mondanivalóm :)

    VálaszTörlés
  2. szia.
    huh. nagyon megijedtem:S :D
    e-mailt adok, jó?:)
    ramiboszi@hotmail.com

    VálaszTörlés
  3. jaj nem kell megijedni :D látom elirtam esetlen helyett esetleg akart lenni :) na szerintem a mai nap folyamán irok is

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon bírom a stílusát, neki aztán tényleg minden jól áll , jó neki :D A legelső és az utolsó képen legjobb a szerkója :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én nagyon szeretem pink stílusát és a hangját is (évek óta nagy kedvencem). Jó ötletnek tartom ezt az új rovatot :)

    VálaszTörlés