2016. március 6., vasárnap

AVON Négyes szemhéjpúder - Smoke and Fog


Sziasztok,
az AVON négyes szemhéjpúdereit bizonyára mind ismeritek, sok színben elérhetőek, és most kihoztak még pár árnyalatot, ezek közül lesz most szó a Smoke and Fog színűről, amibe már a sajtóképek alapján belezúgtam.


A szokásos papírdobozban érkezik a paletta, szerintem nagyon szép a csomagolás, bár a fényes műanyag doboz gyűjti az ujjlenyomatokat, nagyon minőségi az egész, belül pedig egy hatalmas tükör is van. Szivacsos applikátort is kapunk, amiket én személy szerint nem szeretek, de ha utazunk, megoldást jelenthet ez is, persze. 
A négy szín természetesen harmonizál egymással, egy bézs, egy barna, egy hideg kék, illetve a sötétszürke, szinte fekete szín kapott benne helyet, ezáltal nappali és esti sminket is készíthetünk belőle, már emiatt is tökéletes utazós paletta lehet. Mindegyik szín matt. A panek átlagos nagyságúak, szerintem nagyon sokáig fog tartani ez a paletta.


A színeket alap nélkül láthatjátok a felső, illetve ArtDeco szemhéjalappal az alsó sorban. Alap nélkül kevésbé pigmentáltak, bár ez engem nem zavar, úgyis a rutinom része a használata.
A bézs szín szinte megegyezik a bőröm színével, így az a képeken szinte egyáltalán nem látszik, pedig ott van bal oldalon. A barna szín a kedvencem az összes közül, nálam sötétebb hajúaknak szerintem még a szemöldökére is tökéletes lehet. A kék szín nagyon szép, kicsit szürkés tónusú, így még akár hétköznapra is vállalható. A fekete színre sem lehet panasz, nagyon szép.
Mindegyik színt könnyű eldolgozni, satírozni,  ennek ellenére nem potyognak, nagyon jó őket felvinni, kényelmes a használatuk. Az ára 1799 Ft akciósan, teljes áron 2499 Ft-ba kerül. 



Nekem a napi sminkem részévé vált ez a paletta, ami már rég az Iconic 2-re korlátozódott, szóval nagyon örülök, hogy egy is változatosságot tudott csempészni a mindennapokba.

Ti ismeritek az AVON négyes szemhéjpúdereit? Mi a véleményetek róluk? 

2 megjegyzés:

  1. A 2. színnel kb. teljesen megegyező szemöldökporom van az Avontól, ami sajnos lassan elfogy. Szerintem ez tökéletes választás lesz :) Azt már sajnos nem láttam a katalógusban, vagy lehet én vagyok vak...

    VálaszTörlés
  2. Nekem összesen hat quadom van tőlük (két régi, egy régi limitált, és három az újabb kiadásból), és az újabbakat kivétel nélkül, a régiek közül pedig csak a limitáltat kedvelem nagyon, de őszintén pont ezzel az árnyalattal szemeztem a katalógus alapján még...Örülök, hogy neked bevált, de engem így minta alapján - a jó véleményed ellenére - nem sikerült meggyőznie...:/

    VálaszTörlés