2016. március 13., vasárnap

Vitalcare sampon és balzsam


Sziasztok,
Kaptam a takemeshop-tól meglepetésként egy Vitalcare sampont és balzsamot. Igazán érdekesnek ígérkeztek a termékek, amik illatra teljesen az Yves Rocher zabos termékeire hajaznak, alig vártam hát, hogy kipróbáljam őket.


A termékek 250 ml-es flakonokban érkeztek, igazán letisztult csomagolásban. Nagyon jól néz ki együtt a fehér, ezüst és zöld szín. 
SLS, SLES, PEG, színezőanyagok, szilikon, parabén, és vazelin felhasználása nélkül készülnek ezek a termékek, szóval tényleg mindenmentesek, ráadásul bio termékek is. Ez eddig nagyon is jól hangzik, de lássuk, beváltak-e.


A sampon egy átlátszó folyós állagú termék, bár nincs benne a habzást elősegítő anyag, így is habzik, és könnyű használni, nem kell belőle sok, könnyen eloszlatható a hajon. Mosás közben, és után is az a "nyikorgós" érzet marad a hajon, ami amiatt van, hogy nincs benne olyan anyag, ami miatt csúszna. Száradás után azonban ennek ellenére a haj puha, jó állagú lesz, illetve fényes is. A legnagyobb előnye mégsem ez.
Nekem sajnos nagyon könnyen zsírosodik a hajam, két naponta mosnom kell, mert különben borzasztó. Ezzel a termékkel azonban a hajmosási időt ki tudtam tolni négy napra. El sem hinném, ha nem velem történik. Ráadásul szárazsamponnal ráhúztam még egy ötödik napot is, ami -bár nem volt már az igazi- azért mégis hihetetlen. Azt hiszem, többet nem is kívánhatok tőle.

A balzsammal már nem kerültünk ilyen baráti viszonyba sajnos, nagyon nehezen tudom kifésülni a hajam vele, hiába balzsamozom alaposan, és hagyom rajta hatni is. Egy krémesebb állagú termék ez egyébként. A hajam hajlamos egyébként a tarkómnál összekócolódni. A munkában nem szeretem, ha ezzel kell foglalkoznom, mindenesetre mikor ezt használtam, többször is meg kellett fésülködnöm munka közben, és sajnos a nap végére olyan szinten összefilcesedett a hajam, hogy nem tudtam vele mit kezdeni. 
Amennyiben a Ti hajatok kevésbé igénybevett, illetve kócolódásra nem hajlamos, valószínűleg fog rajta működni ez a termék is, nem azt mondom, hogy rossz, csak az én hajammal nem tud együttműködni.
Szerencsére a sampon másik balzsamokkal is nagyszerűen működik, azokkal is tartja a csodálatos hatását.


1899 Ft-ba kerül mindkét termék, én azt mondom a samponnal mindenképp érdemes tenni egy próbát, és a balzsammal is, ha nincs kócolódásra hajlamos hajatok. 


Ti ismeritek a termékeket? Mi a véleményetek róluk? 

1 megjegyzés:

  1. Igen-igen, ez a sampon egy álom, teljesen odavagyok érte. Én az argános balzsamot kaptam, az is zseniális. Próbáld ki, szerintem szeretni fogod és az illata valami isteni!

    VálaszTörlés