2016. március 29., kedd

Leganza levendulás tusfürdő


Sziasztok,
Ezt a tusfürdőt azonnal kiszúrtam iparfümérián nézelődés közben, és erről a gyönyörű csomagolása tehet. Bár műanyag flakonban kapható a termék, mégis csodálatos a csomagolása, szép a címke, és a ráragasztott lila organza szalagtól kicsit luxusterméknek tűnik. Amikor megláttam, hogy ennek ellenére csak 790 Ft-ba kerül, már tettem is a kosárba. Nagyon szeretem a levendulát.


A tusfürdő gél állagú, nagyon világos, átlátszó lilás színe van. Az illata kifejezetten az a fajta, amit én kedvelek. Sajnos a levendula illatot nagyon könnyen elrontják, izgultam is nagyon, hogy ennek a terméknek milyen lesz. De valódi levendula illata van, szerencsére, ami betölti az egész fürdőszobát.
Bulgáriából származó levendulaolajat tartalmaz a termék, ennek köszönhetően nem is szárítja a bőrt. Szerencsére a kupakja is jól záródik, adagolni is könnyű, Talán még egy fokkal jobban örülnék, ha átlátszó lenne a flakon, és láthatnánk, mennyi van a termékből, de ez már tényleg csak az én mániám.


Azt hiszem, mindent hoz ez a termék, amit egy tusfürdőtől elvárhatunk, bár nekem nincsenek nagy igényeim ezekkel a típusú termékekkel. Van a márkának egyébként micellás vize is, nagyon kacsintgatok felé, lehet, hogy hamarosan azt is megrendelem majd, és kipróbálom. 

Ti hogy álltok a levendulával? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése