2016. április 2., szombat

Farmona kézkrém


Sziasztok,
A Farmona márkáról szerintem írtam már Nektek, illatokban nagyon erősek, úgyhogy biztosan láthattok majd más termékeket is nálam ezután, mert erős a késztetés, hogy mindet kipróbáljam.
Most egy kézkrémet vettem górcső alá, amit 490 Ft-ért lehet beszerezni iparfümériáról 30 ml-es kiszerelésben.


Elég kis tubusban kapható ez a kézkrém, ami ideális táskába dobáláshoz. A csomagolás a megszokott tutti frutti termékcsaládhoz tartozó, szerintem a Farmonától ez a termékcsalád a legszínesebb, legjobban eltalált. 
A kézkrém körtés-vörösáfonyás illatú. A körte dominál, azonban a vörösáfonya is jól kivehető illat. Nagyon szeretem amúgy is ennek a két gyümölcsnek az illatát, és ez a termék tökéletesen hozza az elvárásaimat.


A krém állaga elég szilárd, ennek ellenére könnyű eldolgozni, és könnyen fel is szívódik, Ideális lehet irodistáknak is, nem fog csúszkálni a kezük a klaviatúrán. A kezemet puhává varázsolja, bár hozzá kell tennem, hogy nem küzdök extrém szárazsággal, lehet, hogy azzal már nem bánna el.
Összességében ajánlom ezt a krémet, az illata fantasztikus, szerintem a tusfürdőt is be fogom szerezni. 

Ti szeretitek a körte illatot? Próbáltátok már a Farmona márkát? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése