2016. április 10., vasárnap

AVON tavaszi körömlakkok


Sziasztok,
A mai posztban két gyönyörű tavaszi körömlakkot szeretnék bemutatni az AVON kínálatából . A Sheer Citrus és az Aqua Verve is tavaszi újdonság náluk, és már nagyon vártam, hogy kipróbálhassam. A katalógusfotókon sokkal pasztellesebbnek tűnt, mint élőben, bár én ezt egyáltalán nem bánom.

Szerintem aki követ a különböző felületeken, az tudja, hogy nagyon szeretem az AVON lakkjait. A csomagolást is, a kiszerelést is, a formulát is. Most sincs ez másképp, a lakkok pont olyan állagúak, ahogyan én kedvelem: kellően folyósak ahhoz, hogy jól el lehessen őket oszlatni, de nem folynak mindenfelé. Könnyű kezelni az ecsetet, és elegendő két rétegben használni a lakkokat. A száradási időről nem tudok nyilatkozni, az essence körömlakkszárítóját használom, 


Lakkozásban bőven van hová fejlődnöm, nálam semmi extra cicomázás nem jöhet szóba, túl ügyetlen vagyok hozzá. Az egyetlen, amivel könnyedén fel tudom, dobni a körmeimet, az a matricázás. Egyszerűen minden máshoz béna vagyok. 
A lakkok valóban élénkebbek, mint a katalógusfotókon, azonban nekem így is nagyon tetszik a színük. A sheer citrus egy barackvirág és korall közötti árnyalat, míg az aqua verve egy mentazöld szín, ami sárgás fényben inkább tűnik babakéknek. 
Tartósságukat tekintve mindkét lakk az átlagos szintet hozza, 4-5 napig marad a körmeinken pattogás nélkül, ami számomra tökéletesen megfelel.
Az áruk is a normál AVON lakk ár, de most nagyon kedvező áron szerezhetjük be őket, 699 Ft-ért.


Mi a véleményetek az AVON lakkokról? Használtátok már őket? 

3 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy most megragadom a lényeget, de ezek a matricát nagyon jópofák :D Jól passzolnak az adott színekhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      A rózsa essence, Hófehérke ebay :D

      Törlés
  2. Nagyon szép tavaszi árnyalatok. Gondolkoztam én is rajtuk a legutóbbi megrendelésemnél, de inkább a gél lakkok közül válogattam. A köröm pingálással én is hasonlóan vagyok mint te. Hatalmas kreatív tudásom kimerül a matricákban. Vásároltam nemrég egy pöttyözőt és talán azzal még elleszek és ennyi. :)

    VálaszTörlés