2017. január 21., szombat

A nagy húskönyv



Sziasztok,
bizonyára többen is tudják közületek, hogy gyűjtöm a szép szakácskönyveket, éppen ezért, amikor megláttam, a SPAR milyen akciót indított, másnap már szaladtam is az üzletbe. Ugyanis ha 5000 Ft felett vásárolsz az említett üzletekben, kapsz egy kupont, amivel 1590 Ft-ért veheted meg ezt a nagyon szép könyvet. 


A kiadványban egyébként a sertés-, és marhahúsról van szó, érdekességek, alapvető technikák mellett természetesen recepteket is találunk benne. 
Keménytáblás könyvről beszélünk, aminek a domináns színe a fekete. Szerintem gyönyörű a kivitelezés.


A könyv végigveszi az egyes húsrészeket, azok felhasználásait, a fűszereket, azt, hogy milyen utat jár be a hús, amíg az asztalunkra kerül. A hús kiválasztását, tárolását, előkészítését. Mindezt 183 gyönyörű oldalon.


Akár ajándékba is adható a könyv, és szerintem még férfiak is örülnének neki. Február 1-ig adják ki a kuponokat, és február 2-ig vásárolhatóak meg  könyvek, de érdemes sietni, mert már én is csak pár darabot találtam az INTERSPAR-ban. 
Remélem lesz, akinek hasznos ez a bejegyzés, drukkolok, hogy meg tudjátok kaparintani a könyvet.


Ti megveszitek? Vagy nem annyira szeretitek a húsételeket? Esetleg nem használtok szakácsköyveket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése